کد خبر: ۶۰۶۲۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

مسافران برگشت خورده ایران ایرتور چه شدند؟

صبح امروز ساعت ۷:۴۵ پرواز تهران–مشهد ایران ایرتور با مشکل نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما مواجه شد و نهایتا خلبان این پرواز تصمیم گرفت تا با فرودی اضطراری مجددا به مهر آباد برگردد.
مسافران برگشت خورده ایران ایرتور چه شدند؟
آفتاب‌‌نیوز :

در پی این فرود اضطراری و بروز این مشکل که حدود ۱۵۵ نفر مسافر مشهد در فرودگاه مهرآباد بلاتکلیف ماندند، برای پیگیری مشکل پیش آمده به سراغ مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و این شرکت هواپیمایی رفتیم.

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- گفت: بر اساس آخرین گزارشات رسیده خلبان هواپیما پس از شروع پرواز به این نتیجه می‌رسد که یکی از موتورهای هواپیما دچار نقص فنی شده و به خاطر حفظ ایمنی پرواز و بر اساس تجربه خود به فرودگاه مهر آباد بر می‌گردد و در واقع فرود اضطراری این هواپیما به خاطر حفظ جان مسافران و رعایت استانداردهای پروازی بوده است.

رضایی -مدیر روابط عمومی ایران ایرتور- نیز در پاسخ به این سوال که تکلیف مسافران بازگردانده‌شده به مهرآباد و هواپیمای مورد نظر چه شده است به ایسنا گفت: اکثر مسافرانی که به مهر آباد برگشتند بلیت خود را ابطال کرده و طبق قانون بهای بلیت پروازشان به آن‌ها بازگردانده شد و هر یک از آن‌ها که درخواست اعزام مجدد داشتند با پرواز بعدی این شرکت راس ساعت ۱۰:۴۰ به مقصد مشهد مقدس حرکت کردند.

وی افزود: هواپیمای MD مورد نظر نیز از زمان فرود اضطراری تا کنون در حال تعمیر است و به زودی به خط پروازی بر می‌گردد و با توجه آخرین اطلاعات رسیده صبح فردا اولین پرواز خود را انجام می‌دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین