کد خبر: ۶۰۶۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

پس‌لرزه‌های اختلاف شیخین

پس لرزه‌های نامه‌ی سرگشاده آیت الله «صادق آملی لاریجانی» به آیت الله «محمد یزدی» همچنان ادامه دارد و برخی از فعالان سیاسی به بحث در این ارتباط می‌پردازند.
آفتاب‌‌نیوز :

«عزت الله ضرغامی» فعال سیاسی اصولگرا، در توئیتی کنایه آمیز آورد: «ما می‌گوییم دعوا طلبگی است، شما هم بگویید طلبگی است، اینطوری بهتره! آره ... قیصر. در دعوای یکهویی و ناخواسته هم، ویدئو چک نمی‌کنند! قبول! ولی اگر بعدا به پشتوانه یک بار شتر سواد! به نظام ظلم شد جایی باید حساب شود.»

«محمدعلی ابطحی» فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در توئیتی چنین نگاشت «فارغ از دعوای شیخین، همه به خاطر ترس از قوه قضاییه و اجرای عدالت احتمال دارد اسرار را مخفی کنند تا پایشان به محکمه باز نشود؛ اما داشتن سینه خزینه الاسرار برای ریاست قوه قضایه منافی وظیفه ذاتی او است. هویت سیستم قضایی کشف و برخورد با مفاسد است نه مخفی کردن آنها!»

«صادق زیباکلام» نیز از فرصت استفاده کرده و دوباره بحث خود را درباره نهادهای انتخابی و انتصابی مطرح کرده و آورد: «اتهامات آیات یزدی و آملی لاریجانی بیش از هر نکته دیگری، مبیین صحت مدعی بنده هست که مدتها است مطرح ساخته‌ام مبنی بر اینکه بزرگترین اشکال بنیادی مدیریتی کشور آن است که بخش های انتصابی نظام از قدرت و اختیارات نامحدود بر خوردار هستند و در مقابل پاسخگوی عملکرد، تصمیمات و سیاست‌های خود نیستند.»

«مصطفی کواکبیان» نماینده مجلس شورای اسلامی نیز به صورت تلویحی در توئیت خود از رییس قوه قضاییه خواست تا نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهند. وی نوشت: «هیچ انقلابی از مناقشه دو رئیس سابق قضا که مدرس قم، عضو مجمع تشخیص و شورای نگهبان هستند، خرسند نیست؛ اما باید قاضی القضات فعلی در رسیدگی به پرونده فساد آقازاده‌ها و امثال شریفی، طبری و سیف اطلاعات سپاه را بی‌ملاحظه تسریع نمایند البته با بازخواست مسئولان مافوق آنان همچون قالیباف و...».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
3
0
آقای ضرعامی لطفا رعایت ادب را کنید...
(یک بار شتر سودا) چیه؟
حالا سواد فقهی شد یک بار شتر سواد؟ شما که خودت اهل علم بودی و با همین سواد، رسانه ملی را می گرداندی برادر!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین