کد خبر: ۶۰۶۲۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

ادامه تردد خودروها به سمت شمال/ یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد خودروها در مسیر شمال در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.
ادامه تردد خودروها به سمت شمال/ یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر شمال و جنوب در اکثر نقاط محور هراز به‌صورت سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در محور کندوان در مسیر شمال به‌صورت سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به ترافیکی عادی در محور کیاسر اشاره کرد و گفت: وضعیت تردد خودروها در ورودی شهرهای زیراب، پل‌سفید و شیرگاه به‌صورت پرحجم است.

هاشمی بیان کرد: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش بار ترافیکی در محورهای مازندران هستیم که باتوجه به تعطیلی روز عید غدیر محورهای مازندران از روز دوشنبه زیر بار ترافیک رفت.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز پنج‌شنبه، 6 جمعه تا دو بامداد روز شنبه و همچنین 6 تا 12 روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان روز جمعه، اضافه کرد: بحث ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیونت و کامیونت از محور کندوان در دستور کار قرار دارد.

هاشمی در پایان گفت: در محور کیاسر نیز باتوجه به تردد بومیان و مسافران معمولا در ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک هستیم که در این زمینه بحث محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین