کد خبر: ۶۰۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

کلافگی، حاصل کار گیت‌ الکترونیکی برای هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس با توجه به مشکل پیش آمده برای گیت الکترونیکی به سختی وارد ورزشگاه آزادی شدند.
کلافگی، حاصل کار گیت‌ الکترونیکی برای هواداران پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت 19:15 امروز شاگردان گابریل کالدرون در اولین مسابقه لیگ نوزدهم میزبان پارس جنوبی جم هستند. بسیاری از هواداران پرسپولیس از ساعت‌ها قبل از شروع بازی با هجوم به گیت الکترونیکی در انتظار ورود راحت به استادیوم بودند اما چیزی غیر از این انتظار آن‌ها را کشید.

در ابتدا هواداران پشت گیت بسته قرار گرفتند و ساعت‌ها معطل شدند. در ادامه تعداد زیادی از طرفداران به استادیوم مراجعه کردند و همین باعث شلوغی صف‌های مارپیچ منتهی به گیت شد. مردم که از معطلی موجود ناراضی بودند، اعتراض زیادی را به مسئولان انجام دادند و در این بین نیروی انتظامی آن‌ها را دعوت به آرامش کرد. ماموران این نکته را به زبان آوردند که مشکل فنی باعث شده تا هواداران نتوانند با عبور از گیت وارد استادیوم شوند.

10 دقیقه بعد از این اظهار نظر مشکل فنی گیت حل شد و با روند بسیار کند هواداران وارد استادیوم شدند. به نظر می‌رسد که تهیه بلیط به صورت الکترونیکی به علت اختلال موجود در سیستم، نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند و آن‌ها حالا با نارضایتی به استقبال تیم محبوب خود می‌روند. هم‌چنین خبر می‌رسد با هجوم زیاد هواداران باز هم بی نظمی در اطراف استادیوم حاکم شده و برخی بدون عبور از گیت وارد استادیوم می‌شوند.

از اتفاقات جالب دیگر درباره گیت‌های جدید احداث شده در استادیوم آزادی این بود که برخی تماشاگران مدعی شده بودند علیرغم عدم خرید بلیت، کد ملی آنها در جلوی گیت مجوز ورود گرفت!

در جلوی گیت ورودی نیز فروشگاه‌هایی برای عرضه البسه هواداری احداث شده که در اقدامی عجیب کیت اسپانسری فصل گذشته را به هواداران عرضه می‌کند و در اتفاقی جالب با اعلام ارجینال بودن آنها با یک سوم قیمت در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.

بوفه‌های عرضه تنقلات و ... نیز روز شلوغی را سپری می‌کنند اما با توجه به اینکه در نزدیکی آنها سطل زباله‌ای قرار ندارد باعث شده تا محیط ورودی با حجم زیادی از زباله همراه باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین