کد خبر: ۶۰۶۴۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

کالدرون: دوست دارم فوتبال زیبا بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز دیدار نخست لیگ برتر، گفت: دوست دارم فوتبال زیبا بازی کنیم که امروز حریف این اجازه را به ما نداد.
کالدرون: دوست دارم فوتبال زیبا بازی کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

«گابریل کالدرون» پنجشنبه شب پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی در دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: به بازیکنانم بابت ارائه بازی محکم و کسب اولین پیروزی خانگی تبریک می‌گویم و از هواداران هم تشکر می‌کنم.

وی در مورد حضور «امیر روستایی» در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی چند بازیکن باتجربه و مطرح، اظهار داشت: چند دیدار تدارکاتی قبل از آغاز لیگ داشتیم و روستایی عملکرد خوبی داشت. از هر بازیکنی که در تمرینات عملکرد مناسب داشته باشد، استفاده خواهیم کرد. فلسفه فوتبال آرژانتین، بهره‌گیری از جوانان است.

کالدرون در خصوص فرصت طلایی که «محمد نادری» در نیمه نخست از دست داد و بازی برای پرسپولیس سخت شد، گفت: در بین نیمه صحبت‌هایی انجام دادیم و تغییرات انجام شد. تیم ما در شکل دفاعی خوب بود و از دید من در نیمه دوم بهتر بودیم.

وی با بیان اینکه از نفرات تیمش راضی است، خاطر نشان کرد: از نظر فوتبالی، عملکرد بهتری مدنظرم است. امروز تیم حریف آماده بود تا اجازه ندهد ما عملکرد خوبی داشته باشیم. فوتبال ایران فیزیکی و با اتکاء ‌به ارسال‌های بلند است و حریف آنگونه که می‌خواست بازی کرد.

کالدرون در مورد اعتراض‌هایی که در جریان بازی داشت، توضیح داد: اعتراض من به ضربات شروع مجدد و وقت تلف کردن‌های حریف بود. امروز تنها حدود ۱۵ دقیقه بازی واقعی دیدم و نقش داور این است که تلاش کند تا حداقل ۲۰ دقیقه بازی مفید انجام شود، اما با این حال از داوری راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که در ترکیب تیمش سه هافبک چپ (عالیشاه، امیری و ترابی) حضور داشتند، گفت:‌ دوست دارم از بازیکنان خوب استفاده کنم و همه نفرات ما ایده آل هستند. البته «وحید امیری» در سطح خوب خودش قرار نداشت و تیم حریف نیز مانع از انجام فوتبال خوب ما شد.

این مربی آرژانتینی در مورد اینکه پرسپولیس امروز چه مقدار با تفکراتش هماهنگ بود، گفت: دوست دارم فوتبال زیبا بازی کنیم، اما زمانی حریف اجازه نمی‌دهد فوتبال زیبا انجام شود باید تغییراتی داشته باشیم. اگر تیم میزبان زود به گل نرسد موجب عصبانیت نفرات خواهد شد. چنانچه در دیدارهای بعدی زود گل بزنیم، شرایط متفاوت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین