کد خبر: ۶۰۶۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

خرده فروشان مولوی با انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از توفیق ماموران این پلیس در دستگیری ۲ خرده فروش محله مولوی و انبار گندم خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ کیلوگرم شیشه و مقادیری هروئین کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد بخشنده به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محله مولوی و خیابان انبار گندم، مبنی بر فعالیت ۲ خرده فروش مواد مخدر، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات در مورد این موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسی و تحقیقات انجام شده چگونگی عملکرد متهمان با سرکردگی شخصی با نام «د» برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور مرجع قضایی انجام شد.

وی افزود: پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار، تیمی از ماموران این پلیس، با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهمان اعزام و در اقدامی سریع هر ۲ متهم مذکور را بازداشت کردند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه، ۹۷۹ گرم مرفین و ۳۸۷ گرم هرویین، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: همچنین در بازرسی بیشتر از مخفیگاه متهمان نیز ۹ قوطی مشروبات الکلی و تعدادی سلاح سرد کشف شد که به پرونده متهمان ضمیمه شد.

گفتنی است، هر ۲ متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
۲ کیلو همش ؟

آدم داریم‌تو تهران ۲۰ کیلو مواد داره .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین