کد خبر: ۶۰۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱

۳ مصدوم در آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران/تماس آل هاشم با وزیر دفاع و رئیس ستاد بحران کشور برای اطفای حریق+عکس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان‌شرقی از سه مصدوم در آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران در منطقه خداآفرین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

فرزاد رحمانی اظهار داشت: اورژانس در کنار سایر نیروهای امدادی در منطقه آتش سوزی جنگل‌های ارسباران حضور دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز سه نفر حین عملیات اطفا حریق دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به درمانگاه خمارلو انتقال و تحت اقدامات درمان سرپایی قرار گرفتند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دو نفر از مصدومان ترومایی و یک نفر هم گرمازدگی و افت فشار خون بود.

تماس آل هاشم با وزیر دفاع

به دنبال گسترش آتش سوزی در جنگل‌های ارسباران به دلیل صعب العبور بودن منطقه و کمبود امکانات اطفای حریق، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بعد از پیگیری آخرین وضعیت آتش سوزی از مسؤولان استانی و محلی، طی ارتباط تلفنی با امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و نجار رئیس ستاد بحران کشور ضمن ابراز نگرانی شدید خود و مردم آذربایجان شرقی از ادامه آتش سوزی در ارسباران، خواستار بکارگیری امکانات و تجهیزات کشوری برای خاموش کردن سریع آتش در ارسباران شدند.

نماینده ولی فقیه در استان پیش از این نیز در تماس‌های جداگانه‌ای با استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل ستاد بحران استان، ضمن تشکر از تلاش‌های انجام گرفته در جریان روند عملیات اطفای حریق در جنگل‌های ارسباران قرار گرفتند.

پیش از این مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با فارس با انتقاد از خلف وعده دستگاه‌های مستقر در تهران گفته بود: با وجود قول مساعد دستگاه های مسؤول(سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، وزارت دفاع و هلال احمر) برای کمک به اطفاء حریق با بالگرد مخصوص، تاکنون این نهادها هیچ اقدامی برای امداد رسانی انجام نداده‌اند.

آتش‌سوزی مراتع خداآفرین در جنگل‌های ارسباران به دلیل وزش باد شدید و صعب العبور بودن منطقه عملیات اطفای حریق به کندی پیش می‌رود.

۳ مصدوم در آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین