کد خبر: ۶۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

جدال آملی لاریجانی با آیت الله یزدی بر جایگاه سیاسی علی لاریجانی تاثیر می گذارد؟

یک نماینده مجلس دهم گفت: علی لاریجانی به واسطه صبوری، عقلانیت و تسلط به قوانین شاخص است و این را همه جناح‌های کشور و مردم هم می‌دانند. بخش عمده تخریب ایشان ریشه در دعواهای سیاسی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه در این دور از مجلس دعواهای سیاسی را به ندرت شاهد بودیم، تاکید کرد: دعواهای ناشی از جناح‌بندی‌ها که همیشه مجلس را به خود درگیر می‌کرد در این دوره دعوای حداکثری و حداقلی آنچنانی نداشتیم. در بعد سیاسی سه فراکسیون داشتیم که این‌ سه با تعامل و خیلی خوب با هم کار کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تاثیرات انتقادات علیه آیت‌الله آملی لاریجانی بر قوه مقننه و رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی قوه عاقله مجلس و فردی مدبر و تیز هوش است. به نظر من در طول دوره‌های مختلف مجلس هیچ شخصی مثل آقای لاریجانی مسلط بر قوانین و ضوابط نبوده است، هر چند که بزرگانی همچون آقای هاشمی رفسنجانی هم بوده‌اند.

نماینده مردم شهریار در مجلس دهم گفت: علی لاریجانی به واسطه صبوری، عقلانیت و تسلط به قوانین شاخص است و این را همه جناح‌های کشور و مردم هم می‌دانند. بخش عمده تخریب ایشان ریشه در دعواهای سیاسی دارد. بالاخره جمعی به واسطه حضور لاریجانی در مجلس ضربه خوردند و ترس این را دارند که آقای لاریجانی فراتر از مجلس و برای سال ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری مطرح شود. این تخریب‌ها فرار رو به جلو است مردم هم افراد و بخش‌هایی از جامعه که فرار رو به جلو دارند و آقای لاریجانی را تخریب می‌کنند می‌فهمند. کسانی که صاحب عقل و منطق و انصاف هستند به شخصیت لاریجانی واقف هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین