کد خبر: ۶۰۶۵۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

هشدار گردان‌های حزب‌الله عراق به آمریکایی‌ها

گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد: برای آخرین بار به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم هرگونه حمله جدید به مقرهای ما پاسخ کوبنده و شدیدی به همراه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روسیا الیوم، گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: پس از افزایش قدرت مقاومت اسلامی و افزایش اطلاعات و امکانات آنها، نیروهای دشمن آمریکایی از شانس بدشان به سمت اشغالگری مخفی جدیدی سوق داده شده و اراده ملت عراقی را به چالش کشیده و دشمنی‌شان با نیروهای عراقی علنی شده است و به مرحله‌ای منتقل شده‌اند که مواضع حشد شعبی و انبار تسلیحاتی‌آنها را به طور مکرر به ویژه طی روزهای اخیر هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های حزب‌الله همچنین اعلام کردند: ما آمریکایی‌ها را مسئول حمله به پایگاه‌های نظامی عراق می‌دانیم و به خوبی می‌دانیم که آنها برای انجام حملات دیگر به طور مستقیم و تحریک صهیونیست‌ها به انجام آن برنامه‌ریزی‌ می‌کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما همچنین به خوبی می‌دانیم که آمریکایی‌ها شماری از مزدوران داخلی را برای جاسوسی درخصوص پایگاه‌های نظامی اجیر کرده‌اند تا اطلاعات آنها را افزایش دهند. بعید نیست آمریکایی‌ها نه تنها در حال برنامه ریزی برای ترور مجاهدان و شخصیت‌های ملی باشند بلکه مکان‌های مقدس را هدف قرار دهند همچنین هماهنند گذشته، در سامرا مرقدها را به منظور شعله‌ور کردن فتنه مذهبی منفجر کنند.

در بیانیه گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین آمده است: ما برای آخرین بار به دشمن هشدار می‌دهیم که هر گونه حمله به پایگاه عراقی با پاسخ کوبنده‌ای رو به رو خواهد شد و طعم مرگ را خواهند چشید.

گردان‌های حزب الله عراق خطاب به آمریکایی‌ها اعلام کردند: مقرها و مواضع شما امنیتتان را حفظ و از شما محافظت نخواهند کرد چرا که همه آنها در تیررس موشک‌های ما هستند و اگر درگیری آغاز شود پایان آن با اخراج کامل شما از منطقه همراه خواهد بود و بهای آن را خواهید پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین