کد خبر: ۶۰۶۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

نیاز مردم همدان 40 تن مرغ در روز/ توزیع 16 تن مرغ گرم

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه نیاز مردم 40 تن در روز است گفت: تاکنون حدود 16 تن مرغ گرم توزیع شده و مرغ منجمد نیز در حال توزیع است.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تأمین مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی استان همدان است و توزیع آن نیز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: بنا بر هماهنگی‌های به عمل آمده اتحادیه و تعاونی‌های استان مرغ مورد نیاز بازار را تأمین و توسط ما توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مرغ مورد نیاز مردم در هفت شهرستان توزیع شده است افزود: در شهرستان همدان نیز بیش از 15.5 تن مرغ توزیع شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه در همدان روزانه 80 تا 100 تن مرغ نیاز داریم تصریح کرد: البته این میزان مرغ برای همه بخش‌هایی که به مرغ نیاز دارند و تنها به کف بازار باز نمی‌گردد بلکه واحدهای خدماتی، فرآوری و سایر بخش‌ها را نیز شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز مردم 40 تن در روز است ادامه داد: تاکنون حدود 16 تن مرغ گرم توزیع شده و مرغ منجمد نیز در حال توزیع است، علاوه بر آن مرغ بسته‌بندی نیز توزیع می‌شود.

شجاعی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های بزرگ مرغ قطعه‌بندی می‌شود خاطرنشان کرد: برای رستوران‌ها و آشپزخانه‌های نیز مرغ بسته‌بندی و قطعه‌بندی شده تهیه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین