کد خبر: ۶۰۶۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

استراماچونی:بعد از 2 ماه کار سخت این باخت قابل قبول نیست/نبود مترجم ایرانی کنارم بی حرمتی بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:این بازی اصلا برای من قابل قبول نیست که اولین دیدار یک مربی ایتالیایی در ایران بعد از 2 ماه کار با شکست همراه باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار داشت:این بازی اصلا برای من قابل قبول نیست که اولین دیدار یک مربی ایتالیایی در ایران بعد از 2 ماه کار با شکست همراه باشد.ماشین سازی خیلی خوب کار کرد و در همان ابتدای بازی می توانست به گل برسد اما حسینی توپ را خوب مهار کرد.

وی افزود: نمی دانم استقلال بود یا فدراسیون و یا چه کسی این تصمیم را گرفت اما در اولین دیدار ما یک مترجم ایرانی کنار من حضور نداشت و این یک بی حرمتی به من است.

استراماچونی تاکید کرد:این اتفاق از طرف فدراسیون بوده یا ایتالیا بوده ولی کسی بوده که با من مشکل داشته است.در مورد بازی هم بگویم که ما بازی را خیلی بد شروع کردیم.ما انرژی زیادی گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم، حتی در نیمه دوم ماشین سازی از خط نیمه هم عبور نکرد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما اصلا مستحق باخت نبودیم و فقط روی یک صحنه اشتباه کردیم.این اتفاقات اجتناب ناپذیر است.من کسی نیستم که بخواهم تسلیم شوم اما کاری که شما با من کردید اصلا درست نبود. بعد از 2 ماه کار سخت اسم این کار را می‌گذارم فداکاری.

استراماچونی بعد از این صحبت‌ها با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
وزارت ورزش نمیخواد استقلال نتیجه بگیره. هر سال دارن ضعیف ترش میکنن. این فصل استقلال با ذخیره های سال گذشته شروع کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین