کد خبر: ۶۰۶۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۹

واکنش فتاحی به اعتراض باشگاه‌های لیگ برتری

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید این سازمان وضعیت توپ ها را بررسی می کند و اگر مشکلی داشته باشد، ترتیب اثر می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید فتاحی درباره اعتراض باشگاه های لیگ برتری به توپ های مسابقات عنوان کرد: هر باشگاهی به توپ ها معترض است، سرپرست آن به باشگاه منتقل کند و باشگاه به ما نامه بزند. اینکه استوری بگذارند و انتقاد کنند، قشنگ نیست. هیچ جای دنیا هم شما نمی بینید که بازیکن درباره پیراهن و توپ و این مسائل استوری بگذارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود قبل از شروع لیگ برتر این توپ ها را در اختیار باشگاه ها می گذاشتید تا مشکلی پیش نیاید، بیان کرد: ما این کار را کردیم. این توپ دربی استار دو سال قبل هم مورد استفاده قرار گرفت و امسال سال سوم آن است. انصافا هم کیفیت مناسبی داشته اند. توپ امسال تکنولوژی اش جدید تر است. توپ های قبلی دو ستاره بود و جدیدها سه ستاره اند. جالب اینکه همین توپ ها به رنگ سفید در بوندسلیگا هم استفاده می شود و فقط ما آرم سازمان لیگ و یوزپلنگ ایرانی را روی آن گذاشته ایم. این توپ ها هیچ فرقی با توپ های بوندسلیگا ندارد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین گفت: خیلی از تیم های لیگ برتر اظهار رضایت کردند و به غیر از استقلال و پرسپولیس چند تیم دیگر مثل پارس جنوبی جم هم گفته اند توپ ها خوب نیست. باید جمع بندی کنیم و اگر مشکلی داشته باشد، بررسی کنیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین