کد خبر: ۶۰۶۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

واکنش داورزنی به استعفای عرب، هاشمی، سعادتمند و سیستم مشکل دار بلیت فروشی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: تا زمانی که استعفای رسمی دیده نشود و هیات مدیره در مورد آن تصمیم‌گیری نکند نمی‌توان در موردش صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا داورزنی در حاشیه برگزاری مراسم برترین‌های فصل هجدهم لیگ برتر در مورد مشکل به وجود آمده در سیستم بلیت‌فروشی مسابقات گفت: مشکل سیستم باید برطرف شود. ما در جلسه‌ای که داشتیم به ما اعلام شد 2 میلیون مراجعه‌کننده به سایت بوده و به همین خاطر نرم‌افزار نتوانسته پاسخ‌گو باشد که این مسئله باید برطرف شود. تلاش ما و شرکت توسعه این بود که امنیت بهتری برای تماشاگران وجود داشته باشد. 40 دستگاه ایکس‌ری پیش بینی شده که در ورزشگاه آزادی برای بازرسی مورد استفاده قرار بگیرد. بعضی از گیت‌ها به خوبی کار کردند اما بعضی از آنها هنگ کردند. نباید بگوییم هیچ کاری انجام نشده، کار خوب را باید بگوییم خوب بوده و نقص آن را باید برطرف کنیم.

وی در خصوص شرایط ورزشگاه امام علی‌(ع) شهر سیرجان گفت: در سیرجان تلاش می‌کنند در بازه زمانی چند ماهه شرایط خوبی را فراهم کنند. ما خودمان هم اعلام کرده بودیم چند ورزشگاه روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنند مانند نقش جهان در اصفهان که مسیرهای ارتباطی آن شرایط بسیار خوبی پیدا کردند و اقدامات خیلی خوبی در این ورزشگاه انجام شده که شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند. یا ورزشگاه یادگار امام که در گذشته مشکلاتی را داشت اما اکنون وضعیت خیلی خوبی دارد. در مورد سیستم نرم افزاری فروش بلیت قبول دارم اشکالاتی وجود داشته، ما هم مثل شما از این مسئله ناراحت هستیم و در تلاشیم که آنها را برطرف کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مورد استعفای ایرج عرب از باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمانی که استعفای رسمی دیده نشود،‌ اعلام نشود و هیات مدیره در مورد آن تصمیم‌گیری نکند، نمی‌توان در این مورد صحبتی انجام داد. نه باشگاه پرسپولیس بلکه هر باشگاه دیگری هم همین طور است. این رفت و آمدها در باشگاه‌ها طبیعی است اما تصمیم‌گیری اصلی اعضای هیات مدیره هستند.

وی در خصوص استعفای دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم اختلاف نظر و سلیقه‌ای وجود دارد. استعفای سعادت‌مند و هاشمی پذیرفته نشده و ما تلاش می‌کنیم آنها برگردند. همه تصمیمات در هیات مدیره گرفته می‌شود. گاهی مدیر باشگاه باید پاسخ‌گو باشد و باید آنی تصمیم بگیرد که این با نوع مدیریت بعضی از دوستان ممکن است تفاوت داشته باشد، اما نباید منجر به این شود که به باشگاه و تیم آسیب بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین