کد خبر: ۶۰۶۷۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

روزهای پرکار «جواد خیابانی» در غیاب عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی

با خروج عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی از شبکه سه و گزارش‌گری مسابقات فوتبال به نظر می‌رسد «جواد خیابانی» به گزینه اول صداوسیما در این حوزه تبدیل شده است.
روزهای پرکار «جواد خیابانی» در غیاب عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی
آفتاب‌‌نیوز :

فصل فوتبال دوباره شروع شده و گرمای آن طی چند روز اخیر مخاطبان این ورزش پرطرفدار را به خود جذب کرده است. طی دو هفته اخیر چند مسابقه جذاب فوتبال از رسانه ملی و دو شبکه سوم سیما و شبکه ورزش پخش شده که در میان همه این مسابقات «جواد خیابانی» بیشترین سهم از گزارش بازی‌های جذاب را داشته است.

اتفاقی که نشان می‌دهد خیابانی به عنوان مجری پرکار این روزهای صداوسیما در غیاب دو همکار قدیمی خود یعنی «عادل فردوسی‌پور» و «مزدک میرزایی» در حال گزارش مسابقات جذاب فوتبالی است.

در روزهایی که عادل فردوسی‌پور از شبکه سوم سیما اخراج نشده بود و مزدک میرزایی کشور را به قصد فعالیت در یک شبکه خارجی ترک نکرده بود، جواد خیابانی، عادل فردوسی‌پور، مزدک میرزایی، محمدرضا احمدی و پیمان یوسفی پای ثابت همه گزارش‌های پربازدید فوتبالی بودند. گزینه‌هایی که البته در میان آنها، کفه ترازو به نفع عادل و مزدک می‌چربید و سهم آنها در گزارش بازی‌های جذاب و پرمخاطب بیشتر بود.

حالا با خروج عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی می‌توان گفت «جواد خیابانی» گزینه اول صداوسیما برای گزارشگری فوتبال‌های جذاب و پرمخاطب است.

البته محمدرضا احمدی نیز از گزینه‌های اصلی شبکه سه و شبکه ورزش برای گزارشگری است اما بررسی ۵ بازی پازدید طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد خیابانی سهم بالاتری را در مقایسه با احمدی دارد.

همچنین پیمان یوسفی نیز چند وقتی است که گزارش مهمی در شبکه سه و شبکه ورزش نداشته و به نظر می‌رسد احمدی و خیابانی مجریان اول و دوم صداوسیما در گزارش مسابقات فوتبالی هستند.

روزهای پرکار «جواد خیابانی» در غیاب عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
1
6
البته به لطف آقازاده صدا و سیما و تصمیم گیری های کاملا کارشناسی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
7
6
مزدک با امکانات و تلویزیون و سرمایه ایران معروف شد و رفت خارج. سالار عقیلی با تلویزیون و امکانات و سرمایه ایران معروف شد و حالا ضد همه اینا فعالیت میکنه پزشکان محترم با هزینه این مردم و دانشگاه های کشور تحصیل میکنن و میرن خارج. مهندسای دانشگاه شریف با پول این مردم تحصیل میکنن و میرن خارج نمونه این جور اعمال زیاده که با هزینه مردم بزرگ میشن و خدماتش رو میدن به خارجیا حالا با مهاجرت پناهندگی و... واقعا مردم کشور ما مظلوم هستن
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
7
1
حق جوادخیابانی همینه که گزارشگر شماره یک سیما باشد چرا که همیشه نشون داده عاشق وطنش ایرانه نه زبانی بلکه دلیگزارش احساسی ایشون در بازی تیم ملی نشانگر همینه ما مردمم خیلی دوسش داریم وقویا حمایتش میکنیم
خلایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
1
2
خلایق هر لایق
تا زمانی که تو عقب افتادگی دست و پا میزنیم آش همین آشو کاسه همین کاسه است . آقای باصطلاح مدیر جوان تو اونجایی که نظر جمعیتی رو اجرا کنی نا اینکه نظرت رو به جمعیتی تحمیل کنی .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین