کد خبر: ۶۰۶۷۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

سپاه در انتخابات پیش رو، حتما حضور فعال خواهد داشت

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران در سیاست حضور فعال خواهد داشت زیراکه سیاست ما عین دیانت ما است.
سپاه در انتخابات پیش رو، حتما حضور فعال خواهد داشت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار پاسدار حمید خرمدل در نشست تجلیل از افسران جنگ نرم در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما درباره شائبه‌های جانبداری سپاه پاسداران از کاندیداها و یا جریان خاص سیاسی در زمان انتخابات‌ها،چیست؟ گفت: سپاه پاسداران دارای جایگاه و اهمیت بسیار بالایی در انقلاب بوده و تمامی جریانات داخلی و خارجی بر روی عملکرد سپاه حساس هستند.

وی گفت: بخشی از تهمت‌هایی که به سپاه زده می‌شود به خاطر نفوذ سپاه پاسداران در بدنه‌های اجتماعی است.

این فرمانده سپاهی با تاکید براینکه سپاه پاسداران همانگونه که فعالیت فرهنگی دارد به‌ طور حتم فعالیت سیاسی هم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو، سپاه پاسداران حتما حضور فعال خواهد داشت.

خرمدل افزود: حضور سپاه پاسداران در حوزه سیاسی به‌ معنای جانبداری از کاندیداها و یا جریان خاص سیاسی نبوده و فقط شاخصه های کاندیداها و نمایندگان اصلح و مجلس در تراز انقلاب اسلامی را به جامعه هدف که بسیجیان است تبیین خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه هیچ‌گونه جانبداری از وی، حفاظت اطلاعات، نماینده ولی‌فقیه و یا هر فرمانده سپاهی در ایام انتخابات از کاندیداها یا جریان خاص سیاسی صورت نخواهد گرفت، اظهار داشت: تاکید می‌کنم از هیچ شخصی و هیچ جریانی، سپاه پاسداران حمایت مصداقی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هیچ‌وجه‌، سپاه پاسداران حمایت مصداقی از کاندیداها و یا جریان خاص سیاسی در انتخابات مجلس نمی‌کند و این تخلف و جرم سازمانی است.

این فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسداران با تاکید براینکه «خیالتان راحت، سپاه پاسداران در سیاست حضور فعال خواهد داشت»، یادآور شد: ما نسبت به سیاست بی تفاوت نبوده چون معتقدیم سیاست ما عین دیانت ما است؛ البته نباید همه‌چیز را از دریچه سیاسی نگاه و بررسی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
3
52
نه که حالاندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
متن خبر را هم خوندی یا فقط تیتر آفتاب را خوندی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
1
40
آیا همین اجازه به ارتش هم داده میشود؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
1
38
لطفا ارتش هم در جهت خطوط کلی انتخابات و نامزدها به مردم رهنمود بدهد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
6
2
حضوری که همه مردم را از این رنج تمام نشدنی بیرون بیاورد حتما واجب است اما من دیگه نمیدونم به کدامین گروه باید اطمینان کنم هیچکدام نتوانسته اند نه اینکه نخواستند باعث امنیت زندگی خوب شوند مخصوصا اقتصادی که تورم طاقت فرسا که همیشه مثل بازی مار و پله یک کارگر زحمت کش را یک شبه به قعر میبرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین