کد خبر: ۶۰۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۲

ادامه چانه‌زنی برای انتخاب شهردار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌سخنگوی شورای شهر تهران می‌گوید اگر اعضا نتوانند تا پایان روز سه شنبه شهردار را انتخاب كنند ادامه جلسه به ساعات اولیه صبح چهارشنبه موكول خواهد شد. خسرو دانشجو بعد از گذشت 2 ساعت و نیم از آغاز ادامه جلسه روز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آقای سعیدی‌كیا تلفنی و بر اساس تصمیم شخصی خودشان برای ماندن در دولت انصراف خود را برای شهردار شدن اعلام كردند. 

وی افزود: آقای احمدی‌نژاد تصمیم‌گیری برای شركت در این رقابت را به خود وزیر مسكن محول كردند كه وی نیز ترجیح دادند كه به خدمت خود در دولت ادامه دهند. 

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران نادر شریعتمداری بر اساس آرای اعضا به عنوان جایگزین سعیدی كیا انتخاب شده است و وی نیز قرار است برای معرفی برنامه‌های خود در شورا حضور یابد. 

وی با بیان این كه قالیباف در مدت زمان یكساعت و نیم اقدام به ارائه برنامه‌های خود و پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر پرداخت افزود: تا یكساعت دیگر خلاصه 
برنامه‌های ارائه شده از سوی قالیباف را در اختیار خبرنگاران قرار خواهم داد. در حال حاضر نیز آقای بیادی برنامه‌های خود را به اعضا ارائه می كنند. برنامه‌های وی و آقای خادم نیز در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت. 

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: چهار گزینه مطرح از شرایط برابر در شورا برخوردار بوده و هر عضوی از شورای شهر كه به عنوان شهردار انتخاب شود، عضو علی‌البدل جایگزین وی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا اعضا حق رای دارند در صورت كاندیدا شدن برای شهرداری خود نیز رای بدهند، تصریح كرد: اعضای كاندیدای شهرداری حق رای به خود را نیز دارند و در صورت انتخاب تا زمان صدور حكمشان توسط وزیر كشور از كلیه حقوق قانونی خود برخوردار هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین