کد خبر: ۶۰۷۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

پیش بینی باران در ۱۱ استان تا ۷ شهریور

سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در ۱۱ استان تا روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و اعلام کرد:‌ دمای هوا ۶ درجه در استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش می‌یابد.
پیش بینی باران در ۱۱ استان تا ۷ شهریور
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس نقشه‌های همدیدی و اینده نگری امروز در ساعات بعدازظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین، نواحی شرقی گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده باران و همچنین برای شرق هرمزگان، برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر دوشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف باران روی می‌دهد. روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در دامنه ارتفاعات شرقی البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

از بعدازظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه با نفوذ جریانات شمالی، برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی شده است. روز پنجشنبه ۷ شهریور برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال صاعقه انتظار می‌رود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان در برخی ساهات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌ود و در سایر مناطق جو پایداری حاکم خواهد بود. همچنین از روز دوشنبه تا پایان هفته دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد و روز سه شنبه ۵ شهریور دریای خزر مواج خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین