کد خبر: ۶۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

دادستان قلابی در کرمانشاه به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از کلاهبرداران حرفه ای که با جعل عنوان دادستان و دیگر مناصب مهم حکومتی اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده بود، خبر داد و از مالباختگان خواست تا برای ثبت شکایت به شعبه ۲ اداره مبارزه با سرقت این پلیس مراجعه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «محمدرضا امیری» اعلام کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان به تازگی موفق به دستگیری یکی از کلاهبرداران حرفه ای شده که با جعل عناوینی مانند دادستان، قاضی، دکتر و ... اقدام به کلاهبرداری گسترده از مردم کرده بود.

وی با بیان اینکه این فرد پس از کرایه خودروهای سواری از شهرستان های مختلف استان به سمت شهر کرمانشاه، در میانه راه و پس از آنکه خود را دادستان، قاضی دادگستری و ... معرفی می کرد، افزود: این فرد با جلب اعتماد راننده، در میانه راه اقدام به خرید آبمیوه و ریختن داروی بیهوشی در آن کرده و پس از خوراندن به آنها نسبت به سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر وسایل با ارزش اقدام می کرد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: شگرد دیگر وی اخاذی از زنان بود، به این طریق که وی پس از شناسایی زنان جویای کار، اعتماد آنها را جلب و پس از خوراندن آبمیوه حاوی مواد بیهوشی، طلاجات، پول نقد و گوشی آنها را به سرقت می برد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری به شیوه های یاد شده از این فرد ۴۸ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست قرار گرفته اند در اسرع وقت به شعبه ۲ اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین