کد خبر: ۶۰۷۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

توضیحات نوبخت به نمایندگان درباره رویکرد بودجه‌نویسی سال آینده

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از جلسه این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این نشست محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور یافت.

وی درباره دستور کار جلسه کمیسیون متبوع خود، اظهار داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه به تشریح اصلاحات ساختاری بودجه با رویکرد قطع وابستگی مستقیم بودجه به نفت پرداخت.

نماینده اردکان در مجلس اضافه کرد: نوبخت در این جلسه اعلام کرد که کلیات این اصلاحات به تایید رسیده است و تاکید بر تصویب در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، تنظیم بودجه با افق دو ساله با این ملاحظه را در پی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: نوبخت اعلام کرد که ستاد بودجه سال آینده، چندین جلسه داشته و بودجه تنظیمی بر این مبنا، تقدیم مجلس خواهد شد.

تابش عنوان داشت: نوبخت همچنین به تشریح دلایل بنیادین ناطرازی بودجه، اهداف اصلاحات مدنظر و استراتژی طرح پرداخت که این اصلاحات حول چهار محور درآمدزایی پایدار، هزینه کرد کارا، ثبات در اقتصاد، توسعه وعدالت و نهایتا اصلاحات نهادی نظام بودجه‌ریزی اعمال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین