کد خبر: ۶۰۷۰۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

کمک به دیدن رویای صادقه

درمان شکاکی، بدخلقی، خساست، دروغگویی و حتی ترس و وسواس، می‌تواند از نظر روحی، فرد را برای دیدن رویای صادقه آماده کند.
کمک به دیدن رویای صادقه
آفتاب‌‌نیوز :

کمک به دیدن رویای صادقه در واقع میتواند رساندن انسانها به یکی از آرزو های آنها تلقی شوند، رویا مجموعه ای از تصاویر و اتفاقاتی است که در دوره های مشخصی از خواب فرد، رخ می دهند.

وقتی در ابتدای خواب خود هستید، ضربان قلب شما کندتر شده، درجه حرارت بدن کاهش می یابد و مغز شما مشغول پردازش رویدادهای روز می شود. در این مرحله از خواب که کمی بیشتر از یک ساعت به طول می انجامد، مجموعه ای از تصاویر و رویدادهای روز، مانند فیلمی که تماشا کرده اید یا تماس تلفنی که در طول روز داشته اید را به صورت رویا می بینید. این خواب ها سریع و نامفهوم هستند؛ به همین دلیل بعد از بیداری، آن ها را به یاد نمی آورید.

بعد از گذشت حدود 90 دقیقه، در مرحله خواب سریع قرار می گیرید، جایی که رویاهای واضح و عجیب و غریب اتفاق می افتند. این خواب ها، مواردی هستند که شما تمایل دارید روز بعد به خاطر بیاورید و برای دوستان خود بازگو کنید، یا حتی به تعبیر خواب مراجعه کنید بدون اینکه بدانید با قدرت سابلیمینال بهتر می‌توانستید تا از رمز و راز رویای خود آگاه شوید اگر شش تا هشت ساعت خواب داشته باشید، چهار تا پنج دوره خواب سریع با زمان های مختلف را تجربه می کنید. (گرچه احتمالاً بیشتر آنها را به یاد نمی آورید). خواب هایی که در مرحله سریع می بینید، می توانند رویای واقعی و یا کاذب باشند. در ادامه به بررسی انواع رویا می پردازیم.

انواع رویا

همان طور که احتمالا می دانید، رویاها از منظر قرآن، به دو دسته رویاهای صادقه و اضغاث احلام تقسیم می شوند. اضغاث احلام در واقع رویاهایی هستند که پریشان بوده و هیچ تعبیری ندارند. معمولا بیشتر رویاهای افراد، از این دسته است. به این نوع از رویا، رویای کاذب نیز گفته می شود.

در مقابل، رویاهای صادقه از نظر قرآن، به واقعیت بدل می شوند. یعنی نوعی انذار یا هشداری از ماورا برای اتفاقات آینده و یا خبر از اتفاقات گذشته هستند. گاهی رویاهای صادقه به طور عینی و کامل، خبری را نقل می کنند که عین آن در گذشته اتفاق افتاده و یا قرار است در آینده اتفاق بیفتد. این نوع از خواب ها، به تعبیر و تفسیر نیازی ندارند؛ چرا که پیام آن ها به طور واضح در رویا منتقل می شود.

نوع دیگری از رویاهای صادقه، مانند رویای عزیز مصر و یا رویای یوسف پیامبر، به صورت سمبلیک بیان می شوند.  برای تعبیر چنین رویاهایی، باید رمز و راز این نماد‌ها به خوبی درک شود. گاهی برخی افراد، برای تعبیر رویای خود به فال حافظ مراجعه می‌کنند بدون اینکه بدانند "سابلیمینال چیست" چطور می‌تواند به آن‌ها کمک کند؛ زیرا ادعا می‌شود که حافظ نیز از اسرار غیب آگاه بوده است.

کمک به دیدن رویای صادقه

چطور کمک به دیدن رویای صادقه کنیم؟

با توجه به این که دیدن رویای صادقه ارتباط انسان با دنیای ماورا است، بسیاری از افراد تمایل دارند که از این طریق به حقایق عالم غیب دست پیدا کنند. بسیاری از بزرگان دین، اعلام کرده‌اند که دیدن رویای صادقه، کار ساده‌ای نیست و به مراقبت های جسمی و روحی زیادی نیاز دارد.

فرد باید در زمان بیداری، به انجام تمرینات ذهن آگاهی بپردازد. افزایش تمرکز بر افکار و بدن و همچنین کاهش استرس و دور شدن بیماری ها، از جمله مزایای ذهن آگاهی است. برای انجام ذهن آگاهی، می‌توانید روزانه به مدت 40 دقیقه در یک مکان ساکت و آرام قرار بگیرید و سعی کنید ذهن خود را از هرگونه فکری آزاد کنید. روشن کردن شمع، می‌تواند تمرکز انرژی مثبت در محیط اطراف شما کمک کند.

نوعی از ذهن آگاهی، بر بدن تمرکز دارد. در این روش در محیطی آرام دراز کشیده و چشمان خود را بسته نگه می دارید. سپس، از تمام آگاهی خود را به بخشی از بدن مانند پاها معطوف کرده و آرام آرام به اعضای دیگر می‌رسانید. در این روش، تنها به قرارگیری بدن، تماس آن با زمین و احساسات موجود، توجه می‌کنید.

علاوه بر این، مراقبت از جسم و رعایت پاکیزگی بدن نیز می تواند کمک به دیدن رویای صادقه کنند. فردی که می‌خواهد از عالم غیب آگاهی پیدا کند، باید دارای ذهنی آرام، جسمی پاک و بدنی سالم باشد. برای این منظور توصیه می شود که غسل های مستحبی را به صورت روزانه انجام دهید و قبل از خواب نیز وضو بگیرید.

همچنین بزرگان دین فرموده اند که قرائت روزانه قرآن، توسل به ائمه، مطالعه ادعیه و توجه به نحوه قرارگیری بدن در هنگام خواب، از مهم ترین کارهایی است که هر فرد برای کمک به دیدن رویای صادقه باید انجام دهد. فرد بهتر است که قبل از خواب، به سمت راست خود بخوابد. همچنین، توصیه می‌شود که فرد در زندگی خود، از دروغ و ریا بپرهیزد، واجبات را انجام داده و از کارهای حرام نیز دوری کند.

علاوه‌براین، فردی که مشتاق است رویای صادقه ببیند، باید تلاش کند تا نقص‌های اخلاقی خود را کنار گذاشته یا درمان کند. درمان شکاکی، بدخلقی، خساست، دروغگویی و حتی ترس و وسواس می‌تواند از نظر روحی، فرد را برای دیدن رویای صادقه آماده کند و همچنین " سابلیمینال جذب ثروت " ظرف شما را برای این موضوع بزرگتر می‌کند.

منبع: سابلیمیران مرجع آلبوم های سابلیمینال و بیوکنزی در ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
1
1
عالی بود مرسی
خیسه خال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
2
رویا ها را می شود به یاد آورد به شرطیکه با اولین بیداری در لحظه هیچ حرکت و تکانی نخورید و نفس خود را حبس و آن وقت به راحتی خواب و یا رویاهای خود را مرور کنید و یا انها را یادداشت کنید
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
چرا بعصی از مدهبیون خواب صادقه را انکار میکنند؟...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین