کد خبر: ۶۰۷۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰

پلیس در حال تعقیب عاملان تیراندازی در فسا

سرنشینان یک خودرو پس از بی توجهی به اخطار پلیس در یک محله شهر فسا، به سوی ماموران آتش گشودند و متواری شدند که به گفته فرمانده انتظامی فسا، یکی از آنها در تعقیب و گریز مجروح شد و پلیس در حال تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرج رستمی شامگاه یکشنبه در این باره بدون اشاره به زمان دقیق این رویداد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند، در یکی از محلات شهرفسا به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک و شیشه دودی با سه سرنشین مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت خروجی شهر متواری و سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

وی افزود: پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، حین تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو در ورودی یکی از روستاها متوقف شد.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله دو نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کردند و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می کرد که به علت تیراندازی مستقیم وی و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، درتیراندازی متقابل نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار کرد: دوقبضه سلاح جنگی به همراه مهمات و سه قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب ودستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

رستمی با بیان اینکه تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، اظهار کرد: باوجود تلاش های انجام شده، فرد مجروح در بیمارستان فوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین