کد خبر: ۶۰۷۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

پیگیری پرونده اعترافات مازیار ابراهیمی بر عهده کیست؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پیگیری اعترافات متهم ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: پیگیری پرونده اعترافات مازیار ابراهیمی بر عهده کمیسیون قضایی مجلس است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره پیگیری پرونده اعترافات مازیار ابراهیمی متهم ترور دانشمندان هسته‌ای که به اشتباه مورد بازداشت قرار گرفته بود و ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دستگیری‌ها، احکام صادره برای زندانیان و احکام حقوقی مربوط به کمیسیون قضایی مجلس می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر کمیسیونی هم می‌خواهد به این موضوع ( اعترافات مازیار ابراهیمی) ورود کند کمیسیون اصلی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود پخش اعترافات مازیار ابراهیمی این نگرانی را به وجود آورده است که شاید به وجهه حقوق بشر ایران ضربه وارد شود، گفت: باید ابعاد مختلف این قضیه روشن شود تا ما بتوانیم اظهارنظری در این رابطه داشته باشیم، ابعاد ماجرا هنوز روشن نیست.

نماینده مردم فسا تاکید کرد: هنوز نظر رسمی وزارت اطلاعات را نشنیده‌ام و صرفا یک اظهارنظری از سخنگوی دولت بیرون آمده است که موضوع کلی بوده است اگر ما صحبت‌های وزارت اطلاعات را بشونیم بهتر می‌توانیم تصمیم بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین