کد خبر: ۶۰۷۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

اسب‌های میلیاردی قاچاق به تهران نرسید

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و توقیف دو راس اسب نژاد برتر قاچاق در این استان خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این اسب ها به تهران را داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ عبداله حسنی، اظهار کرد: این اسب‌های نژاد برتر با ارزشی بالغ بر 15 میلیارد ریال بدون هیچ‌گونه مجوز قانونی و به صورت قاچاق در سرخه حمل می‌شد توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طرح مبارزه با قاچاق از جمله برنامه‌هایی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد و نیروی انتظامی استان با بسیج تمام امکانات و تجهیزات خود با سودجویان این حوزه به شدت برخوردمی کنیم.

سرهنگ حسنی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان سرخه حین ماموریت به یک دستگاه نیسان در مقابل پاسگاه پلیس راه مظنون شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد خودرو حامل دو راس اسب است که به گفته راننده یکی هلندی و دیگری فرانسوی و از نژاد برتر و گران‌قیمت هستند.

وی به عدم ارائه هر گونه مجوز و مدرک قانونی از سوی راننده این خودرو اشاره و خاطرنشان کرد: اسب‌ها از مشهد به مقصد تهران بارگیری شده بودند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین