کد خبر: ۶۰۷۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

خلیلی: گفتند با احمدوند جلسه‌ای قرارداد ببندید/ مشکل آب و هوا هم تقصیر من است!

مدیر تیم پرسپولیس امیدوار است که بازی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با آرامش و به دور از هجمه‌های فضای مجازی برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) سرخ‌پوشان اظهار کرد: من هواداران تراکتور و پرسپولیس را به استادیومی که توام با دوستی و رفاقت است دعوت می‌کنم. امیدوارم مثل بازی گذشته، این دیدار با توجه به هجمه‌های فضای مجازی، با آرامش برگزار شود. در بازی قبل یک سری اخبار کذب موجب شد هواداران ما به ورزشگاه نیایند در صورتی که برای هواداران پرسپولیس جایگاه وجود داشت. امیدواریم که این مشکلات امسال وجود نداشته باشد. ما هم وطن و هم‌زبان هستیم و این فوتبال یک سرگرمی برای خوشحال بودن و لذت بردن است و جایی نیست که بخواهیم درباره اختلافات صحبت کنیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و تیمی که لیاقت دارد بتواند حداکثر امتیاز را بگیرد.

او درباره شرایط احمدرضا احمدوند و ماجرای تست دوپینگ او گفت: ما که در ترکیه بودیم، چند بازیکن زیر ۲۳ سال به تیم اضافه شدند که احمدوند هم یکی از این بازیکنان بود و ما آمدیم ایفمارک و از او تست گرفتیم و ماده‌ای که او مصرف کرده بود جزو آن معیارهای تست بوده است و دکتر حقیقت بعد از اینکه جواب آزمایش آمد، به من و آقای کالدرون گزارش دادند و من هم به باشگاه گزارش دادم و باشگاه به خاطر دفاع از منافع خودش تصمیم گرفت ریسک نکند. البته دکتر حقیقت بعد از آن اتفاق، وقت آزمایش دوباره ایفمارک گرفت. در ادامه احمدوند چند روز از تست دادن سرپیچی کرد. به پرسپولیس حق بدهید که از خودش و هوادارانش دفاع کند. اگر چنین قراردادی بسته می‌شد و در آینده اتفاقی می‌افتاد، به ما خرده می‌گرفتند. حتی کسانی بودند که به ما می‌گفتند با او جلسه‌ای قرارداد ببندید اما باشگاه زیر بار نرفت.

خلیلی درباره اتهاماتی که به وی در فضای مجازی وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: این‌ چیز جدیدی نیست. آدم‌های مجازی چند وقت است که به من حمله می‌کنند و این مساله تکراری است و گفته‌ها معلوم است که از طرف کدام افراد حمایت می‌شوند و جالب است که این همه تیم در لیگ برتر داریم و همه مشکلات موجود به سرپرست پرسپولیس ربط داده می‌شود. می‌گویند هوا و زمین بد است و به محسن خلیلی ربط داده می‌شود. بلیط مشکل دارد، باید محسن پیگیری کند. در کل پست من وظایفش به طور کامل مشخص است و من مدیر کل یا معاون باشگاه نیستم و مسئولیت من در جایی است که بازیکنان در آن حضور دارند و در این زمینه مشکلی پیش بیاید من پاسخگو خواهم بود.

او افزود: تمام مسائل تیمی را من برطرف می‌کنم و مسائل کلان را من حل نمی‌کنم و این هجمه‌ها دیگر کافی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آنفالو شدنش توسط علی کریمی خاطرنشان کرد: اتفاقا این مساله را به کریم باقری و بچه‌ها گفتم اما این مسائل بازی‌های فضای مجازی است. علی کریمی برای همه ما عزیز است و ما هر کدام حدود ۱۰۰ تا فالوور داریم و علی کریمی نمی‌تواند همه هم‌تیمی‌هایش را فالو کند. از اولش هم علی کریمی من را فالو نکرده بود و ایشان هم می‌تواند در این باره صحبت کند اما اینکه درباره افرادی که من را فالو کردند یا نکرده‌اند صحبت کنیم، خیلی مسخره است. این ادبیات برای من آشنا است که کسانی از خارج کشور به هواداران خط می‌دهند و ادای پرسپولیس بودن را در می‌آورند و فقط ایجاد حاشیه می‌کنند تا افرادی که می‌خواهند در پرسپولیس باشند. من در این تیم آقای گل شدم. قهرمان لیگ و جام حذفی شدم. کسانی داشتند شیر می‌خوردند، من در پرسپولیس و تیم ملی بازی می‌کردم و با یک پشتوانه ای وارد باشگاه شدم. اگر به غیر از محسن خلیلی کس دیگری در این پست باشد، آن فرد زده می‌شود و این حاشیه‌ها را خواهد داشت اما نه به اندازه من.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین