کد خبر: ۶۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

وزیر کشور: از ظرفیت خانواده‌های شهدا استفاده شود

وزیر کشور گفت: حضور در منزل شهید شهریاری در هفته دولت، توفیقی بزرگ برای ما به‌شمار می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در دیدار با خانواده شهید مجید شهریاری، با بیان اینکه ترور جوانان مملکت ظلم بزرگی به مردم ایران بود، اظهار کرد: باید قدر خانواده شهدا را دانست.وجود خانواده شهدا نعمتی بزرگ برای کشور است و باید قدر آن را دانسته و از این ظرفیت استفاده کرد.

در ادامه این دیدار، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مادر شهید شهریاری شناسنامه شهر و افتخار ما وجود گهربار چنین مادرانی در استان زنجان است. در استان زنجان بیش از ۳۰۰۰ شهید و ۷۰۰۰ جانباز داریم و این خانواده‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند، لذا از این ظرفیت باید بهترین استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با همه خانواده‌های معظم شهدا در استان دیدار کرده‌ایم، افزود: مسائل خانواده شهدا استحصا شده و این بسیار کارگشا است.

این مسئول به ساخت مستند زندگی شهید شهریاری اشاره کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم گام کوچکی در شناساندن این شهید و سایر شهدا در جامعه برداریم.

وی با تاکید بر اجتماعی کردن ایثار، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از توانایی خانواده شهدا، این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم که خوشبختانه گام‌های خوبی در این رابطه برداشته‌ایم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین