کد خبر: ۶۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

آذربایجان‌غربی قهرمان المپیاد اسکیت کشور شد

دبیر هیات اسکیت آذربایجان‌غربی گفت: نوجوانان اسکیت‌باز استان با کسب بیشترین مدال عنوان نخست المیپاد ورزش کشور در بخش پسران را کسب کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

رسول شرفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسکیت کشور با حضور ۲۷ تیم از ۲۶ استان کشور در ارومیه برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات، تیم اسکیت استان آذربایجان غربی عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های البرز و بوشهر دوم و سوم شدند.

وی اضافه کرد: کردستان نیز جام اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان در ماده ۳۰۰ متر رده سنی متولدان ۱۳۸۳ یک مدال طلا توسط آزاد همتی و یک نقره توسط مبین نورآذری کسب کردند.

دبیر هیات اسکیت آذربایجان‌غربی گفت: آزاد همتی در ماده ۱۰۰۰ متر رده سنی متولدان ۱۳۸۳ مدال طلا، یاسین محمدی در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدان ۱۳۸۴ مدال برنز و در ماده ۵۰۰ متر مدال نقره، آروین نجفی در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدان ۱۳۸۵ مدال طلا و مانی نورآذری مدال نقره، مانی نورآذری در ماده ۵۰۰ متر رده سنی متولدان ۱۳۸۵ مدال طلا و آروین نجفی مدال نقره و رادین وحدت در مواد ۲۰۰ و ۵۰۰ متر رده سنی متولدان ۱۳۸۶ مدال طلا را کسب کردند.

آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو در رشته اسکیت است و در سال های گذشته در رده های سنی مختلف موفق به کسب عناوین برتر کشور شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین