کد خبر: ۶۰۷۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰

جنگ قدرت در پرسپولیس؛ چه کسی برنده است؟

شایعات تغییرات مدیریتی پرسپولیس این روزها بیش از همیشه توجه‌ها را به خود جلب کرده است اما نگرفتن تصمیم مشخص از سوی وزارت ورزش، آینده باشگاه پر طرفدار تهرانی را با ابهام روبرو کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان لیگ هجدهم و زمانی که پرسپولیس توانست با قهرمانی در جام حذفی "دبل کند"، خیلی‌ از هواداران این تیم که حالا تیم‌شان را رویایی می‌دیدند امید زیادی در ذهن داشتند که با ادامه این روند، روزی پرسپولیس بتواند سودای قهرمانی در آسیا در سر بپرواند اما پایان فصل، آغاز مشکلات مدیریتی در این باشگاه بود که حالا با ادامه آن می‌تواند روی نتایج و روند تیم هم تاثیر بگذارد.

منابع موثق ماه‌هاست درباره آینده همکاری ایرج عرب با باشگاه پرسپولیس با تردید صحبت می‌کنند و برخی هم از پایان همکاری این مدیر خبر می‌دهند اما این کش‌وقوس‌ها هفته‌هاست که ادامه دارد و هیچ تغییری به طور رسمی در تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس اعمال نشده و همین امر هم باعث طرح شایعات فراوان درباره آینده هیات‌ مدیره پرسپولیس و لابی برخی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه شده است.

این روزها هواداران پرسپولیس بیش از این که بخواهند روند تمرینات تیم‌شان را دنبال کنند، تمرکز خود را روی اخبار و شایعاتی گذاشته‌اند که درباره مدیرعامل باشگاه مطرح می‌شود اما این که چقدر از این اخبار و شایعات به واقعیت نزدیک است، سوالی است که کسی پاسخ درست و دقیقی برای آن ندارد.

این روزها مشکلات زیادی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. از مباحث مالی و تامین بودجه برای مصارف تیم گرفته تا مشکلاتی که در سیستم روابط عمومی باشگاه وجود دارد اما در این شرایط مدیران باشگاه پرسپولیس بیش از این که تمرکزشان روی امور جاری باشگاه باشد، درگیر جنگی شده‌اند، که حاصل آن چیزی جز کسب قدرت نیست. البته این فقط بخشی از ماجراست چون از زمانی که صحبت از برکناری ایرج عرب مطرح شد، از بیرون باشگاه هم افرادی برای تصدی پست مدیرعاملی، شروع به لابی کرده‌اند.

در هفته‌های اخیر به تعداد شایعات درباره استعفای ایرج عرب، گزینه مدیرعاملی برای باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. از رضا درویش که از بیرون باشگاه نامش مطرح شده گرفته تا مهدی محمدنبی که به عنوان عضو هیات مدیره، تلاش زیادی انجام داده تا روی صندلی ایرج عرب بنشیند. در این بین حتی برخی روی پروژه بازگشت حمیدرضا گرشاسبی کار کرده‌اند. اما سوال اساسی این‌جاست که وزارت ورزش و جوانان که متولی باشگاه پرسپولیس است، چه زمانی قصد دارد به این شایعات پایان بدهد و تصمیم رسمی خود را در این باره اعلام کند؟ اگر تصمیم بر این است که ایرج عرب به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد، آیا بهتر نیست رسما از سوی مقامات بالا دستی اعلام شود تا این مدیر هم بتواند با تمرکز بیش‌تری به کارش ادامه داد؟ اگر هم قرار به تغییر مدیرعامل باشگاه است هم آیا بهتر نیست این تصمیم زودتر اتخاذ شود؟

ایرج عرب با وجود هر ضعف و قوتی که دارد، در حال حاضر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و طرح مسائلی چون کنار رفتن او، برای یک دوره زمانی طولانی، حاصلی جز سست کردن قدرت مدیریتش در پرسپولیس ندارد. حاصل سستی مدیریت حال حاضر پرسپولیس هم چیزی جز صدمه خوردن تیم نیست. این که ایرج عرب باید از پرسپولیس برود و یا می‌تواند کماکان روی صندلی مدیرعاملی بنشیند مساله‌ای است که انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان زودتر درباره آن موضع رسمی خود را اعلام کند تا با فاصله گرقتن از این شرایط، هم پرسپولیس بتواند با آرامش بیش‌تری به کارش ادامه بدهد و هم افرادی که برای پست مدیرعاملی باشگاه پر طرفدار تهرانی دندان تیز کرده‌اند، تکلیف خودشان را روشن شده ببینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین