کد خبر: ۶۰۷۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
محمدرضا زادمهر:

پرسپولیس بازهم برای قهرمانی مدعی است/ اشتباهات فردی در هفته اول لیگ زیاد بود

پیشکسوت فوتبال گفت: تیم‌ها مقداری در کارهای فردی پراشتباه حاضر شدند که آن نیز به خاطر اینکه در هفته اول قرار داریم طبیعی است.
پرسپولیس بازهم برای قهرمانی مدعی است/ اشتباهات فردی در هفته اول لیگ زیاد بود
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال کشور حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این مراسم اظهار داشت: هر تجمعی که خانواده فوتبال را به هم نزدیک‌تر می‌کند اتفاق مثبتی است و ای کاش طوری برنامه‌ریزی می‌شد که قبل از شروع لیگ شاهد برگزاری این مراسم بودیم. برگزاری این نوع مراسم‌ها و انتخاب پدیده، آقای گل، بهترین مربی و بازیکن فصل یک نوع تشویق است و همه جای دنیا این طور مراسم‌ها برگزار می‌شود و گاهی وقت‌ها این مراسم‌ها بلیت‌هایش گران‌تر از خود بازی‌ها است. فوتبال حرفه‌ای قواعد خاص خودش را دارد و این هم یکی از آن قواعد بازی است.

وی در ادامه درخصوص بازی‌های انجام شده در هفته اول لیگ نوزدهم گفت: بازی‌ها را که دیدم همه تیم‌ها معلوم بود از نظر قدرت بدنی آمادگی جسمانی خوبی دارند اما از نظر تاکتیکی معلوم بود مقداری نیاز به زمان دارند. تیم‌ها مقداری در کارهای فردی پراشتباه حاضر شدند که آن نیز به خاطر اینکه در هفته اول قرار داریم طبیعی است. دیدار رسمی با دیدار تدارکاتی خیلی فرق دارد و در دیدار رسمی است که عیار تیم‌ها بیرون می‌آید. استقلال دو، سه هفته پیش ماشین‌سازی را با نتیجه 4 بر یک برده بود ولی در بازی هفته اول لیگ شکست خورد. این تفاوت بازی رسمی و دوستانه است. در هرصورت من خوشحالم که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آمدند حداقل‌ها را رعایت کردند برای اینکه استانداردهایی را بسازند. اشکالی ندارد که یکی، دو ماه تأخیر باشد بهتر از این است که خسارت‌های مادی به طرفداران و هواداران بخورد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: حضور بانوان باعث می‌شود آقایان یک‌سری مسائل را رعایت کنند و حق تقدم را به خانم‌ها می‌دهند و به نظرم بار فرهنگی از همین نقطه باید شروع شود. احترام به یکدیگر و نوع شعارها به خاطر حضور خانم‌ها فراهم می‌شود. در فوتبال نیز مانند والیبال و بسکتبال بانوان می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند و این اتفاق نشاط را به جامعه خواهد داد. در هر صورت 50 درصد جامعه ما خانم‌ها هستند و حضورشان در ورزشگاه را به فال‌نیک می‌گیرم.

زادمهر در پایان درخصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ گفت: پرسپولیس با توجه به اینکه از نظر بازیکن کمترین خروجی را داشته و چند بازیکن باکیفیت هم به آن اضافه شده می‌تواند در ادامه لیگ بازهم به یکی از مدعیان تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین