کد خبر: ۶۰۷۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

۵ مکان تفریحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس

این گزارش ۵ مکان دیدنی ای که ثروتمندان برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند را معرفی می کند .
۵ مکان تفریحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

این گزارش ۵ مکان دیدنی ای که ثروتمندان برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند را معرفی می کند .

به گزارش تریپ مینتس، همه به دنبال گذراندن تعطیلات خود در مکان های بکر و دست نخورده هستند و می خواهند برای چند روزی هم که شده دنیا را از دیدگاه متفاوت ببینند.

در این گزارش نام ۵ مکان تفریحی آمده است و ذکر شده است که گذراندن تعطیلات در آنجا چه قدر هزینه بردار است.

۱.یک هفته در بالی

۵ مکان تفرحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس

بالی نام جزیره ای در اندونزی است و از مراکز گردشگری مهم جهان به حساب می آید و گذراندن یک هفته در یکی از هتل های این جزیره ۱۹۵۰ یورو هزینه بر میدارد که یک بسته کامل خدماتی را شامل نمی شود.

هزینه پرواز به این کشور با توجه به مبدا متفاوت است ولی متوسط هزینه پرواز به این جزیره ۱۶۰۰ یورو است و در نهایت تمام هزینه های یک هفته اقامت در این جزیره حداقل ۳۵۵۰ یورو تمام می شود.

۲.گران ترین سفر با قطار

۵ مکان تفرحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس

بلیط گذراندن یک شب در این قطار ۵۰۰۰ یورو است و ظرفیت این قطار تنها ۳۰ نفر است. این قطار ۱۴ اتاق لاکچری دارد که طی هر سفر هزاران نفر درخواست رزرو اتاق های این قطار را می دهند.

این قطار در کیوشو ژاپن قرار دارد و ایستگاه قطار به زیبایی داخل قطار است و از تمام امکانات برخوردار است به طوری که حتی ارائه خدمات غذایی نیز در این ایستگاه انجام می شود.

ساخت این قطار ۲۲ میلیون یورو هزینه برداشته است و تمام اتاق های آن به یک شکل و در یک سطح نیستند و آخرین اتاق این قطار از همه اتاق ها بهتر است و به تمام نقاط دید دارد. تمام وسایل به کار گرفته شده در این قطار با بالاترین کیفیت ها است و غذا نیز توسط یکی از بهترین سرآشپزهای ژاپنی پخته می شود و سرویس دهی این قطار نیز به گونه ای است که ظرف دو دقیقه نوشیدنی شما حاضر می شود.

۳.یک سفر کوتاه به دور دنیا

۵ مکان تفرحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس

این سفر تقریبا یک ماه طول می کشد و شما میتوانید کل دنیا را با ماندن یک الی دو شب در هر شهر ببینید. شهرهایی که در این سفر به دیدن آن می روید عبارتند از: قاهره، عمان، دهلی، پکن، هنگ کنگ، توکیو، مکزیکو سیتی، کانکون، لیما، ریودوژانیرو، ماچو پیچو، مادرید و روم.

هزینه گذراندن یک ماه در این تور ۷۸۰۰ دلار /8,736,000 تومان (قیمت آنلاین) است.

۴.سفر در یک کشتی بزرگ

۵ مکان تفرحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس

می توانید ۶ روز را در یک کشتی تفریحی به نام کوئین مری ۲ بگذرانید که در اقیانوس آرام مستقر است و می توانید از مناظر زیبایی که توسط دلفین ها ایجاد می شود لذت ببرید. این کشتی از سمت جنوب همپتون حرکت می کند و از انگلستان می گذرد.

در این کشتی هفت رستوران قرار گرفته است و شامل سوئیت های مجزا است به طوری که بزرگتری سوئیت این کشتی دارای یک بالکن خصوصی است و حمام آن از سنگ مرمر ساخته شده است و هزینه یک سفر ۶ روزه دریایی در آن ۱۹۵۰۰ دلار /218,400,000 تومان (قیمت آنلاین) می شود.

۵.آسایش در هتل رویایی دبی

۵ مکان تفرحی لاکچری و پرهزینه دنیا + عکس

نام این هتل رادیسون است و متراژ هر یک از سوئیت های آن ۲۷۳ متر مربع است که شامل ۲ اتاق خواب و یک حمام و امکانات خصوصی است.

اتاق های این سوئیت بسیار بزرگ است به طوری که اندازه تخت هایی که در آن قرار داده شده است ۵ متر است و منظره اتاق های هتل نیز فراموش نشدنی است و هر یک از سوئیت های این هتل به خیابان شیخ زاید دید دارند.

هزینه یک هفته اقامت در این هتل ۲۳۴۰۰ دلار /262,080,000 تومان (قیمت آنلاین) است که شامل صبحانه است.

 

منبع:‌اقتصاد نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین