کد خبر: ۶۰۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

‌پلمب ۲۹ باغ مجالس و سفره‌خانه در شیراز

‌رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که در یک هفته گذشته تعداد 29 باب سفره خانه و باغ مجالس در شهرستان شیراز پلمب شده است.
‌پلمب ۲۹ باغ مجالس و سفره‌خانه در شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

‌به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی بر اهمیت سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه و برخورد با مظاهر علنی فساد تاکید کرد.

موسوی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برخورد با اماکن صنفی متخلف بخصوص باغات مجالس و سفره‌خانه ها و تورهای گردشگری غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت و از فعالیت 29 مکان و واحد صنفی متخلف جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را بدون اغماض و با قاطعیت پیگیری می کنیم، گفت: در راستای مقررات مربوطه ضمن تشدید نظارت‌های صنفی، مصادره املاک، باغات و اماکن متخلف در دستور کار قضایی قرار گرفته است .

رئیس شورای قضایی استان مسئله سلامت اخلاقی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان را مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها بخصوص دستگاه‌های فرهنگی استان خواند و تصریح کرد: برخورد با قانون شکنی‌ها و هنجارشکنی‌ها همواره وجود داشته است اما نقش دستگاه قضایی در دوران تحول قضایی در همه حوزه‌ها پررنگ‌تر خواهد بود‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین