کد خبر: ۶۰۷۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

قاتل امام جمعه کازرون تا آخرین لحظه هم اظهار ندامت نکرد

حکم قصاص حمید درخشنده قاتل امام جمعه کازرون به حکم دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه سحرگاه امروز در ملأ عام به اجرا در آمد.
آفتاب‌‌نیوز :

این حکم در حالی اجرا شد که بنا به گفته خانواده حجت‌الاسلام خرسند به قاتل فرصت داده شده بود تا از اقدام خود ابراز پشیمانی کند اما اصرار وی به این اقدام جنایت‌کارانه سبب شد تا حکم اعدام به مرحله اجرا در آید.

برادر حسین خرسند، امام جمعه فقید کازرون در پیامی گفت: اینجانب طی دو ماه گذشته از طریق یکی از دوستان با خانواده آقای درخشنده در ارتباط بودم، از آنها خواسته شد که در ملاقات با وی متقاعدش سازند تا با مشخص کردن عوامل پشت پرده جنایت شهادت امام جمعه مظلوم کازرون زمینه تخفیف در مجازات خود را فراهم کند اما متاسفانه وی هیچ همکاری در این زمینه نکرد.

وی افزود: در مدت زمان ۴۸ ساعت گذشته از کانال‌های مختلف با خانواده ما تماس گرفتند و خواستار بخشش نامبرده شدند. تمام شب گذشته با فرزند ارشد شهید خرسند، برادرم حاج منصور و خواهرم در تماس بودم و خواستار این شدم که اگر اظهار ندامت کرد مراسم اعدام را به تعویق بیندازیم. اما متاسفانه امروز صبح چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۸ وی در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد. به هر حال عده‌ای دائماً نوشتند که در عفو لذتی است که در انتقام نیست، اگر کسی خود دوست ندارد که بخشش شامل حالش شود نمی‌توان وی را بخشید و متاسفانه حمید درخشنده تا آخرین لحظات به عقاید نادرست خود پایبند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین