کد خبر: ۶۰۷۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

همتی: دولت و نظام دشمن را ناکام کردند

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز مجموعه دولت و نظام با ایستادگی و اقتدار در برابر دشمن، او را در رسیدن به اهدافش ناکام کردند و این بزرگترین دستاورد محسوب می شود.
همتی: دولت و نظام دشمن را ناکام کردند
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جشنواره شهید رجایی در محل اجلاس سران در ارتباط با انتخاب بانک مرکزی به عنوان دستگاه برتر براساس ۱۲ شاخص ابلاغی رئیس جمهور در بین دستگاه های اجرایی کشور به خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه بانک مرکزی هر اقدامی که انجام داده در چارچوب وظایفش بوده و اکنون مسئولیت سنگین تر و کار دشوارتر شده، اما همانطور که در یکسال گذشته برای کسب رضایت مردم تلاش شده، از این پس هم براین منوال دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقدام های عملی بانک مرکزی در چارچوب مقابله با جنگ اقتصادی است که دشمن دنبال می کند، اما اکنون با ناکام گذاشتن آنها، بزرگترین دستاورد در این ارتباط نصیب مجموعه دولت و نظام شده است.

همتی ابراز امیدواری کرد: بانک مرکزی سال آینده ( ۱۳۹۹) هم با همت و توان پیش برود و رضایت دولت و نظام را کسب نماید.

پانزدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور رئیس جمهور آغاز با شعار " افزایش اعتماد عمومی از طریق ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک " در سالن اجلاس سران برگزار شده و در این مراسم از ۱۵ دستگاه برتر براساس دو شاخص عمومی و اختصاصی با حضور رئیس جمهور تقدیر شد.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره به عنوان دستگاه برتر براساس ۱۲ شاخص ابلاغی رئیس جمهور در بین دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین