کد خبر: ۶۰۷۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

فرماندار سردشت: ۲ عضو گروهک ضدانقلاب به هلاکت رسیدند/ مرگ عوامل شهادت رزمنده سپاه پیرانشهر

فرماندار سردشت گفت: در درگیری میان نیروهای سپاه با یک تیم تروریستی از اعضای گروهک‌های ضدانقلاب، ۲ نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :

اقصی نخشی‌پور روز چهارشنبه اظهار داشت: این درگیری شب گذشته و در روستای مرزی«قلعه‌رش» از توابع بخش مرکزی سردشت به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این درگیری به هیچ یک از نیروهای سپاه آسیبی وارد نشد، افزود: مقادیری نیز سلاح و مهمات از این تیم تروریستی به دست نیروهای سپاه افتاد.

عوامل شهادت رزمنده سپاه پیرانشهر به هلاکت رسیدند

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این اقدام تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی و خائن به ملت کرد (دمکرات) به شهادت این بسیجی در پیرانشهر منجر شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر دو تروریست‌ طی ۲۴ ساعت پس از اقدام کورشان با تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی و با مسدود شدن مرز و تعقیب جنایتکاران در یک اقدام غافلگیرکننده در مخفیگاه موقت‌شان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت به هلاکت رسیدند و نفر سوم که رابط خروج آنان از کشور بود، مجروح و دستگیر شد.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ضمن قدردانی از اداره‌کل اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی تاکید می‌کند خانواده‌ها و به خصوص نسل جوان باید در برابر وسوسه‌های شیطانی این گروهک‌ها مقاومت نموده و از گرفتار شدن در گرداب مرگ آنان خودداری کنند.

همچنین به حامیان منطقه‌ای و استکباری گروهک‌های معاند نیز هشدار می‌دهد هرگونه اقدامی برای برهم زدن امنیت و آرامش این ملت با پاسخ سخت و کوبنده سپاه روبرو خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین