کد خبر: ۶۰۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

قاچاق گوشت قرمز اتوبوسی شد!

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران گفت:‌ حدود ۳۰۰ کیلو گوشت گوساله بدون هویت که از استان آذربایجان شرقی به تهران آمده بود در ترمینال غرب تهران کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مجید محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در گزارش ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۹ مستقر در ترمینال غرب مبنی بر کشف مقادیری گوشت منجمد مشکوک در قسمت بار اتوبوس بین شهری که از مبدا استان آذربایجان شرقی بارگیری شده بود، کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی این اداره به محل اعزام و مقدار ۳۰۰ کیلو گرم گوشت گوساله منجمد دیفراست شده که در شرایط نامناسبی بسته بندی و حمل شده بود ضبط و توقیف کردند.

وی ادامه داد: کلیه محموله ضبط شده به یکی از سردخانه های امین اداره دامپزشکی پایتخت منتقل و مراحل اخذ نمونه و ارسال آن به آزمایشگاه مرجع اداره کل دامپزشکی استان انجام، و پرونده این تخلف جهت سیر مراحل قانونی در واحد حقوقی اداره دامپزشکی شهر تهران تشکیل شده است.

به گزارش اداره دامپزشکی شهر تهران، رییس اداره دامپزشکی شهر تهران از همکاری و هوشیاری پلیس پایتخت تشکر کرد و افزود: طبق قانون به خطر انداختن سلامت جامعه تحت هر عنوان، جرم محسوب می شود و قابل پیگرد است.

به گفته وی، اداره دامپزشکی شهر تهران با هر اقدامی که تهدید علیه سلامت جامعه تلقی شود به شدت برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین