کد خبر: ۶۰۷۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
حاشیه‌های دیدار استقلال و فولادخوزستان؛

تشویق جواد نکونام از سوی هواداران استقلال

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولادخوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، پیش از آغاز با حواشی مختلفی همراه بود که از آن جمله می‌توان به تشویق «جواد نکونام» سرمربی فولاد و تقدیر از خانواده شهیدان باهنر و رجایی به مناسبت سالروز شهدای هشتم شهریور اشاره کرد.
تشویق جواد نکونام از سوی هواداران استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹ با قضاوت علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی آغاز شد.

پیش از شروع این دیدار، بازیکنان تیم فولاد برای آشنایی با جو ورزشگاه وارد زمین شدند اما هواداران استقلال‌ شعارهایی را علیه بازیکنان این تیم سر دادند.

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در بدو ورود به زمین، با همتای خود در فولاد خوزستان و دروازه‌بانان این تیم خوش و بش کرد.

سید حسین حسینی دروازه‌بان جوان و آتیه‌دار استقلال، هنگام گرم کردن خود پیش از آغاز دیدار از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

استراماچونی برای این دیدار سه تغییر در ترکیب آبی پوشان انجام داده و سیاوش یزدانی، عارف غلامی و مهدی قائدی به جای محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی و مرتضی تبریزی به میدان رفتند. البته در حالی که قرار بود سیاوش یزدانی با پیراهن شماره ۴ برای آبی پوشان بازی کند این بازیکن شماره خود را به ۲۲ تغییر داد.

جایگاه ورودی خبرنگاران در ورزشگاه آزادی در این دیدار تغییر کرده و در این جایگاه نیز گیت نصب شده و خبرنگاران در 2 مرحله مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند.

آرش برهانی بازیکن پیشکسوت استقلال تهران برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

هواداران استقلال پیش از آغاز این دیدار، جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد خوزستان و بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال را مورد تشویق قرار دادند.

به خاطر همزمانی برگزاری این مسابقه با هفته دولت، قبل از شروع مسابقه، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای هشتم شهریور، از سوی مسئولان سازمان لیگ از خانواده شهیدان رجایی و باهنر تقدیر و تجلیل شد.

علی خطیر معاون سابق استقلال تهران که به تازگی استعفا کرده نیز در ورزشگاه حضور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین