کد خبر: ۶۰۷۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
شهرخودرو و گل‌محمدی بر مدار پیروزی

شهرخودرو ۲ - شاهین بوشهر ۱

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران برابر شاهین بوشهر به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا شاگردان «یحیی گل‌محمدی» دومین پیروزی خود را جشن بگیرند.
شهرخودرو ۲ - شاهین بوشهر ۱
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو مشهد و شاهین بوشهر در چارچوب هفته دوم مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر، عصر امروز (پنجشنبه) هفتم شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با قضاوت میثم حیدری برگزار شد.

یحیی گل‌محمدی که تیمش در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۳ امتیاز مسابقه برابر پیکان در ورزشگاه شهر قدس شده بود، برای این مسابقه سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجانپور، محمدعلی فرامرزی، علی نبی‌زاده، اکبر صادقی، سروش رفیعی، سعید صادقی، روح‌الله باقری و یونس شاکری را در ترکیب ثابت قرار داد.

در سوی مقابل، عبدالله ویسی که از دیدار نخست خود در لیگ برتر، شکست ۳ بر صفر برابر سپاهان را به همراه داشت، ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی‌فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، ابوذر صفرزاده، پیمان شیرزادی، حسین مالکی، حسن نجفی، محمد صادق بارانی و سعید کریمی را از ابتدا به میدان فرستاد.

نخستین اتفاق این بازی در دقیقه ۶ رقم خورد؛ جایی که حرکت تند و تیز مهاجمان شهرخودرو در بین مدافعان حریف باعث شد تا دروازه‌بان شاهین بوشهر روی مهاجم این تیم مرتکب خطا و اعلام ضربه پنالتی توسط داور برای شاگردان گل‌محمدی و اخراج گلر شاهین شود. اکبر صادقی برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ ایستاد و نخستین گل شهرخودرو را به ثمر رساند.

هر چند پس از به ثمر رسیدن این گل شاگردان گل‌محمدی بار دیگر دروازه شاهین بوشهر ۱۰ نفره را تهدید کردند اما این حسین مالکی بود که در دقیقه ۲۰ و در یک ضد حمله با شوت دیدنی از فاصله دور، توپ را به زیر تاق دروازه مهدی رحمتی چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

شهرخودرو پس از دریافت گل تساوی، حملات خود را بیشتر کردند و اکبر صادقی و روح‌الله باقری در دقایق ۳۰ و ۳۷ نزدیک بود گل دوم تیم خود را به ثمر برسانند اما هر بار شوت‌های این بازیکنان با اختلاف بسیار نزدیک از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت. حتی در دقیقه ۳۸ ضربه مرادمند از روی ریباند کرنر چیزی نمانده بود تا دومین گل شاگردان گل‌محمدی را به همراه داشته باشد اما باز هم توپ راهی کرنر شد.

دو دقیقه بیشتر به پایان نیمه نخست نمانده بود که سعید صادقی در دقیقه ۴۳ بر اثر ارسال توپ از جناپ چپ زمین صاحب موقعیت گل شد و با شوتی محکم و دقیق، توپ را وارد دروازه شاهین بوشهر کرد تا میزبان نیمه نخست را با نتیجه ۲ بر یک به پایان ببرند.

سروش رفیعی در دقیقه ۵۳ جای خود را به کارلوس چاواریو ملقب به چوچو بازیکن نیکاراگویه‌ای شهر خودرو داد و چوچو در دقیقه ۶۰ با ارسال توپ از جناح راست زمین، دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ راهی به دروازه شاگردان ویسی نداشت.

در دقیقه ۶۱ تیم ۱۰ نفره شاهین بوشهر که بیش از هر چیز مراقب بود گل‌های بیشتری دریافت نکند، توسط کریمی شوت سنگینی را روانه درواره رحمتی کرد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ حرکت خوب روح‌الله باقری پشت محوطه جریمه بوشهری‌ها موقعیت خوبی برای شهرخودرو ایجاد کرد و باقری که می توانست دیگر مهاجم تیمش را در موقعیت بهتر صاحب توپ کند شوت خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حملات شاگردان گل‌محمدی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۱ موقعیتی استثنایی برای به ثمر رساندن گل سوم نصیب روح‌الله باقری مهاجم شهر خودرو شد اما این بازیکن در حالی که از روی ریباند شوت سعید صادقی فقط دروازه خالی را روبروی خود می‌دید موفق نشد از این موقعیت استفاده کند و ضربه خود را به بیرون از زمین فرستاد.

در این مسابقه حسین مالکی(۳۵)، صادق بارانی(۷۳)، پیمان شیرزادی(۷۶) از شاهین ‌شهرداری بوشهر و محمدحسین مرادمند(۵۴) از شهرخودرو از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در نهایت این مسابقه با همان نتیجه نیمه نخست یعنی ۲ بر یک به سود شهرخودرو پایان یافت تا نوار موفقیت‌های گل‌محمدی و شهرخودرو در لیگ نوزدهم ادامه داشته باشد.

شهرخودرو با کسب ۳ امتیاز این مسابقه ۶ امتیازی شد تا در همین ابتدای لیگ خود را یکی از مدعیان جدی قهرمانی نشان دهد و شاهین نیز بدون امتیاز باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین