کد خبر: ۶۰۷۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

قلعه نویی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: در دیداربا این تیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که بدشانس بودیم.
قلعه نویی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم
آفتاب‌‌نیوز :

امیرقلعه نویی پنجشنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افزود: از این که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم خدا را شکر می کنم و علی قربانی گلزنی کرد و به حق خود رسید، این بازیکن فصل گذشته با گل خود مقابل پدیده تیم ما را آسیایی کرد.

وی با تبریک به رسول خطیبی سرمربی تیم حریف به دلیل بازی خوب تیمش تصریح کرد: به قول کشتی گیران تیم مستحکمی بود، با این حال باید با اختلاف دو سه گل پیروز میدان می شدیم که بدشانس بودیم.

قلعه نویی ادامه داد: تیم سپاهان در فصل جاری نسبت به سال گذشته خیلی بهتر عمل می کند ولی با این حال آن سپاهانی که در نظر من است هنوز نرسیدیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر حامد لک دروازه بان ماشین سازی تبریز نبود، بیشتر از سه گل می توانستیم بزنیم ولی در نهایت از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی بیان کرد: برای فصل جاری تیم ما به موقع تمرینانتش را آغاز کرد و با ملحق شدن مصدومان تیم شرایطش بهتر خواهد شد و کیروش استنلی بازیکن برزیلی ما تا دو هفته آینده به شرایط خوبی خواهد رسید.

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از ساعت ۲۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور بیش از شش هزار هواداران سپاهانی آغاز شد و در پایان دومین پیروزی خود را در لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز کسب کرد.

با نتیجه دیدار امروز، سپاهان شش امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین