کد خبر: ۶۰۷۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

آیفون جدید در ۵ رنگ عرضه می شود

اپل با ارسال دعوتنامه ای از برگزاری مراسمی در ١٠ سپتامبر خبر داد و با توجه به لوگوی روی دعوتنامه به نظر می رسد آیفون جدید در ۵ رنگ عرضه می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی میل، نسل جدید آیفون ها کمتر از ٢ هفته دیگر رونمایی می شود و به نظر می آید این آیفون دارای پنج رنگ مختلف است.

اپل روز گذشته با ارسال دعوت نامه هایی اعلام کرد در ١٠ سپتامبر مراسمی در سالن استیوجابز در کوپرتینو برگزار می کند. کارشناسان معتقدند اپل طی مراسم از جدید ترین مدل های آیفون نیز رونمایی می کند.

روی دعوت نامه مذکور نسخه ای از لوگو شرکت با پنج رنگ دیده می شود که نشان می دهد رنگ های جدید شامل سبز، آبی، زرد، قرمز و بنفش هستند.

تخمین زده می شود آیفون های مدل XR با این رنگ ها عرضه شوند. پیش تر کارشناسان تخمین می زدند اپل جایگزین نسخه های XR و XS را نیز عرضه می کند.

احتمالا مدل های نسل جدید این شرکت آیفون ١١، آیفون ١١ پرو و آیفون ١١ پرو مکس نامیده می شوند. اما موبایل های XR نام فعلی خود را حفظ می کنند.

مدل های جدید XR با دوبین های پشتی تله فوتو و رنگ های جدید عرضه می شوند. تخمین زده می شود آیفون های جدید از لحاظ سخت افزاری نیز مجهز به فناوری leap haptics باشند که جایگزین ویژگی فعلی ۳D touch هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
تمام خلاقیت آیفون های جدید همینه. در ۵ رنگ عرضه میشن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین