کد خبر: ۶۰۷۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

کلوپ: گرو‌ه‌مان ترسناک نیست اما سخت و جالب است!

مربی که لیورپول را به مقام قهرمانی اروپا رساند، معتقد است در فصل جدید شاگردانش در راه تکرار مقام نخست قاره سبز، حریفان سرسختی دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته در مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در گروه E با ناپولی ایتالیا، سالسبورگ اتریش و خنک بلژیک همگروه شد.

یورگن کلوپ که تیمش را در فصل گذشته به مقام نخست بازی‌ها رساند، به خبرنگار دیلی‌میل گفت: گروه جالب و سختی است.کار ما مسلما راحت نخواهد بود. البته در این گروه با حریفانی ترسناک مواجه نمی‌شویم که خودمان را از رویارویی با آنان‌، مخفی کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم اطلاعات خوبی از حریفان کسب کنیم. البته من سالسبورگ را تا حدودی می‌شناسم و می‌دانم تیمی است که بازیکنان جوان و با استعدادی را مثل سادیو مانه و نبی کیتا را در اختیار می‌‌گیرند و مطرح می‌کنند.

او ادامه داد: شاید خیلی از مردم بگویند که خنک و سالسبورگ تیم‌های ضعیف‌تر گروه هستند. اما واقعیت این نیست. آنها هم قدرتمند هستند. این تیم‌ها خیلی جوان، پرتحرک و با نشاط هستند. آنها آنقدر قوی بود‌ه‌اند که به این مسابقات وارد شدند. پس ما موظف هستیم با هر کدام برای کسب نتیجه تا آخرین لحظه بجنگیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین