کد خبر: ۶۰۸۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

خواب جدید بن‌سلمان برای "مفسدان" در عربستان

ولیعهد عربستان به "سران فساد و مفسدان برجسته دولتی" در این کشور هشدار داده، مطابق با دستورات سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی اقدامات لازم درباره آنها در پیش گرفته خواهند شد.
خواب جدید بن‌سلمان برای
آفتاب‌‌نیوز :

مازن الکهموس، رئیس سازمان ملی مبارزه با فساد عربستان در گفت‌وگو با شبکه العربیه اظهار کرد: من هشدار شدید اللحنی را به نقل از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان منتقل می‌کنم، او به من گفت مرحله آتی مرحله ریشه‌کن‌سازی فساد در میان کارمندان دولتی خرد خواهد بود، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که تمام کارمندان خرد فاسد نیستند منظور ما تنها کارمندان فاسد و کسانی هستند که هدف اصلی ما در مرحله آتی خواهند بود.

الکهموس در اولین مصاحبه پس از انتصاب در سمت جدید گفت: پس از آنکه کشور در مرحله قبلی با هدایت بن سلمان تا حد زیادی از چهره‌های بزرگ فساد رها شد، اکنون نوبت به چهره‌های خرد و در حد متوسطی رسیده که نگاه‌ها به سوی آنها خواهد بود، در واقع منظور ما چهره‌های فاسد در میان کارمندان است.

رئیس سازمان ملی مبارزه با فساد عربستان که به تازگی تعیین شده تاکید کرد: سازمان برای مقابله با بوروکراسی اداری که پیش از این در ادارات، دادستانی و سازمان ملی مبارزه با فساد وجود داشت، تلاش خواهد کرد.

وی به العربیه گفت: ولیعهد به من دستور داده چارچوب کار سازمان را تغییر دهم و بوروکراسی سابق میان ادارات، دادستانی و این سازمان را حذف کنم به این ترتیب کمیته‌ای از سازمان مبارزه با فساد و تمامی مسؤولان دولتی مربوطه تشکیل خواهد شد تا اجازه ندهند اقدامات دیوان‌سالاری قبل تکرار شوند.

الکهموس در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد اقدامات‌ ما انعکاس مثبتی بر عملکرد سازمان داشته باشند و تا حدی که امکان داشته باشد تلاش خواهیم کرد تمامی شهروندان حق قانونی خود را چه در رقابت برای طرح‌های دولتی و چه واگذاری معاملات دولتی به شهروندان به دست آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فواد
|
United States of America
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
.. این شاهزاده سعودی بسیار خوشفکر وبلند پرواز است.. گفته که تا 2030 عربستان باید به پیشرفتگی اروپای غربی باشد ..قطعا با کمی دیریازود به هدفش خواهد رسید.. گو اینکه پیشرفت این کشور به پیشرفت منطقه و الزاما ما هم کمک خواهد کرد .. خوبست در منطقه خلیج فارس همه کشور ها در این سمفونی پیشرفت موزون بنوازند.. هرچقدر با هم دشمنی کنیم .. روزی باید صلح کنیم و کنارهم زندگی کنیم .. ببینیم که چگونه عراقیان صدامی.. عفلقی و بعثی و چه و چه .. حالا شده اند ..برادران عراقی .. خوبست زود ترو بدون هزینه جنگ و نابودی .. این سعودی های وهابی .. ابی لهبی بردیده دستان .. غاصبین حرمین شریفین به برادران سعودی تبدیل شوند .. غربیان و شرقیان را با جنگ و نابودی خوشحال نکنیم..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین