کد خبر: ۶۰۸۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

تهدید اسیدپاشی، کار دست پسر عاشق داد

مردی که با تهدید زنی جوان به اسیدپاشی، اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی کرده بود، دستگیر شد.
تهدید اسیدپاشی، کار دست پسر عاشق داد
آفتاب‌‌نیوز :

چندی قبل زنی حدودا ۲۴ ساله به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه کرده و اعلام کرد که فردی ناشناس در اینستاگرام و تلگرام، او را تهدید به اسیدپاشی کرده و گفته که به زودی در خیابان این کار را انجام خواهد داد. در همین راستا بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم قبل از تهدید به اسیدپاشی تصاویر خصوصی شاکی را منتشر کرده است.

با کسب این شواهد مشخص شد که فرد ناشناس، آشنایی قبلی با شاکی داشته و او را می‌شناسد که در همین راستا در گام بعدی تحقیقات، ماموران با شیوه و شگرد پلیسی، مالک خط تلفن همراهی را که اقدام به ارسال پیام برای شاکی کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که وی مردی ۵۰ ساله است. این فرد به پلیس فتا دعوت و مشخص شد که خط تلفن در اختیار پسرش قرار دارد و او از موضوع تهدید به اسیدپاشی بی اطلاع است.

در همین راستا ماموران، پسر این فرد را که ساکن محله تهرانپارس بود، دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند که این فرد در بازجویی‌های انجام شده اعلام کرد که با شاکی هم دانشگاهی بوده و قصد ازدواج با او را داشته است، اما مدتی پس از دوستی با جواب منفی شاکی روبه رو شده و به همین دلیل ابتدا تصاویر او را منتشر کرده و سپس اقدام به تهدید وی کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس فتای تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که با تکمیل تحقیقات پلیسی و تشکیل پرونده، متهم به همراه شاکی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
3
دستگیری اسید پاش اصفهانی اطلاع رسانی شد ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین