کد خبر: ۶۰۸۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
تبعید به لوکوموتیو و بازگشت به ایران

ماجرای علی کریمی در انتظار محرمی

«صادق محرمی» مانند «علی کریمی» بعد از حضوری ناموفق در دیناموزاگرب به لوکوموتیو کرواسی قرض داده شد.
ماجرای علی کریمی در انتظار محرمی
آفتاب‌‌نیوز :

در سایت‌های کروات خبری مبنی بر انتقال قرضی محرمی از دیناموزاگرب به لوکوموتیو زاگرب منتشر شد و خیلی زود این خبر از سوی هر ۲ باشگاه به تایید رسید.

مدافع ۲۳ ساله اسبق پرسپولیس فصل گذشته راهی فوتبال کرواسی شد و به تیم پایتخت نشین کشور یعنی دینامو پیوست.

با این حال حضور ۲ بازیکن آماده چون «ایوو پینتو» و «استویانوویچ» در سمت راست خط دفاعی باعث شد تا فرصت خودنمایی زیادی به محرمی داده نشود. او در چند بازی ابتدایی فرصت حضور پیدا کرد، اما در کارهای دفاعی عملکرد خوبی نداشت و همین مساله باعث شد تا کم کم از ترکیب اصلی دور شود و حتی در تعدادی از مسابقات به سکو تبعید شود.

با شروع این فصل اوضاع تغییر نکرد و در نهایت منجر به انتقال قرضی صادق به تیم لوکوموتیو شد.

دینامو و لوکوموتیو همواره رابطه خوبی باهم داشته اند و بازیکنان زیادی را باهم رد و بدل کرده اند اما محرمی تنها انتقال این فصل از دینامو به لوکوموتیو بود که به صورت قرضی و تا پایان فصل صورت گرفت و نهایی شد.

پیش از این علی کریمی هم به ماجرای کنونی محرمی دچار شده بود. او هم با امیدهای فراوان و به واسطه زلاتکو کرانچار راهی دینامو شد، اما هیچ وقت فرصت خودنمایی پیدا نکرد و در نهایت به همین تیم لوکوموتیو قرض داده شد.

کریمی در لباس این تیم هم هشت بار به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند و سپس به لیگ برتر ایران برگشت. گویا این داستان برای مدافع اسبق سرخپوشان تهرانی هم در حال رخ دادن است و باید منتظر بازگشت او به فوتبال ایران در ماه های آتی باشیم.

لوکوموتیو روز گذشته در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کرواسی با نتیجه ۶ بر یک از سد اسلاون بلوپو گذشت و در رده ششم جدول ده تیمی این کشور قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین