کد خبر: ۶۰۸۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

پسر جوان :به یاسی تعرض نکرده ام؛ به خاطر اینکه اخاذی کند این تهمت را به من می زند

پسری که از سوی دختری به تعرض و فیلم‌برداری از او متهم شده است، ادعا کرد چنین کاری نکرده است و دختر شاکی همدستی دارد و آنها با هم نقشه اخاذی از وی را کشیده‌اند.
پسر جوان :به یاسی تعرض نکرده ام؛ به خاطر اینکه اخاذی کند این تهمت را به من می زند
آفتاب‌‌نیوز :

دختری جوان چندی قبل به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی پسری مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر به مأموران گفت: من مدتی است که با پسر جوانی به نام سینا دوست شده‌ام و با توجه به اینکه رفتار خوبی با من داشت، به رابطه‌ام با او ادامه دادم. یک روز به من گفت برای دیدار با هم به محل قرار بروم. او من را از محل قرارمان به محلی خلوت برد و مورد تجاوز قرار داد و بعد هم فیلم‌برداری کرد و گفت اگر بخواهم شکایت کنم یا به کسی چیزی بگویم، فیلم را منتشر می‌کند.

متهم گفت: من هرگز فکر نمی‌کردم او چنین کاری کند و از اتفاقی که افتاد، خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم شکایت کنم.

پرونده با شکایت این دختر به پزشکی قانونی ارسال شد و متخصصان تأیید کردند دختر جوان با متهم رابطه داشته است. به این ترتیب، متهم بازداشت و برای بازجویی و محاکمه به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

جلسه رسیدگی به این پرونده روز گذشته برگزار شد. در ابتدا دختر شاکی در جایگاه قرار گرفت. او گفت: پسر جوان من را مورد تعرض قرار داد. هیچ رضایتی در کار نبود. او به من تعرض کرد و حین تعرض فیلم‌برداری کرد و گفت اگر به کسی چیزی بگویم، فیلم را پخش و کاری می‌کند آبرویم برود و دیگر نتوانم ازدواج کنم. او از من اخاذی می‌کرد و می‌خواست با این کار وادارم کند به خواسته‌هایش تن دهم. برای همین تصمیم گرفتم شکایت کنم.

بعد از گفته‌های این دختر، پسر جوان در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: من تجاوز نکردم و هرگز این اتهام را قبول ندارم. این دختر همدست دختر دیگری به نام نگار است. نگار هفت سال قبل با من دوست بود. من عاشقش بودم و خیلی دوستش داشتم و می‌خواستم با او ازدواج کنم اما مدتی بعد فهمیدم چه اشتباهی کرده‌ام چون نگار یک اخاذ بود.

این جوان گفت: وقتی نگار دید من خیلی عاشق او هستم، من را تهدید کرد و گفت از من شکایت می‌کند. او با این روش از من اخاذی می‌کرد. یک بار به او گفتم دیگر باج نمی‌دهم و حاضر نیستم اجازه دهم همچنان از من اخاذی کند. ارتباط ما قطع شد تا اینکه مدتی قبل با دختری به نام یاسی (شاکی پرونده) آشنا شدم. یاسی خیلی دختر مهربانی بود و هرچه به او می‌گفتم انجام می‌داد. وقتی ما با هم ارتباط برقرار کردیم، این بار او تصمیم گرفت از من اخاذی کند. در حرف‌هایش متوجه شدم او از دوستان نگار است. خیلی تعجب کردم چطور او این مسئله را به من نگفته بود. این‌طور بود که فهمیدم آنها با هم همدست بودند. در واقع نقشه این شکایت و همه چیزهایی که یاسی گفته را نگار طراحی کرده است و این دو دوست قصد اخاذی از من را دارند.
متهم درباره اینکه آیا از شاکی فیلم‌برداری کرده است، گفت: من هرگز فیلم‌برداری نکرده‌ام اگر فیلم‌برداری کرده بودم، حتما باید پلیس آن را پیدا می‌کرد. دختر شاکی به من تهمت زده است.
قضات با پایان جلسه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین