کد خبر: ۶۰۸۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

مصاحبه اولین زنِ گزارشگر ورزشی ایران با شبکه عرب‌زبان

مائده علاقمند، اولین گزارشگر ورزشی زن ایرانی در برنامه «صباح جدید» که از شبکه عرب‌زبان العالم پخش می‌شود، شرکت کرد. او در این گفت‌وگو، عشق را شرط اول ورود به عرصه گزارشگری ورزشی بانوان دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

مائده علاقمند، اولین زن گزارشگر ورزشی ایران که صبح امروز مهمان برنامه «صباح جدید» شبکه العالم بود، گفت: «رشته گزارشگری ورزشی علاقمندان زیادی در میان بانوان دارد ولی واقعیت این است که باید عاشقانه وارد بشوی و سختی‌های کار را بپذیری تا موفق شوی.»

سابقه فعالیت علاقمند به سال ۱۳۸۰ و ورودش به رادیو جوان بر می‌گردد که به عنوان گزارشگر ورزشی وارد این حوزه می‌شود. سال ۱۳۹۰ همزمان با رسمی شدنش در سازمان صداوسیما وارد رادیو ورزش شده است و به عنوان گزارشگر ورزشی بانوان فعالیت می‌کند. علاقمند از جمله گزارشگران اعزامی صدا وسیما به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بوده است.

در این گفت‌وگو، او یکی از دغدغه‌های خود را ورزش دانست و اشاره کرد که سواد، اطلاعات فنی در مورد هر رشته ورزشی و جنس صدای مناسب برای ورود به عرصه گزارشگری ورزش بسیار حائز اهمیت و در جذب مخاطب موثر است.

علاقمند ادامه داد: «دختران و زنان ایران زمین توانمندی‌های بسیاری دارند که باید برای آنان فرصت سازی کرد. دختران کشورمان خودشان را باور دارند و وارد هر کاری بشوند با آن نشاط حاکم در خودشان کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد و این باور پذیری در سکوهای برتری که دخترانمان در مسابقات جهانی و بین المللی کسب کرده‌اند، گویای همین مطلب است.»

او همچنین خطاب به مسئولان گفت: «بانوان را باور کنید و فرصت بدهید تا باعث افتخار ایران و ایرانی در جهان بشوند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین