کد خبر: ۶۰۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹

رئیس جمهور به زودی جزئیات اجرای گام سوم را اعلام میکند

وزیر خارجه کشورمان از اعلام جزئیات اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران توسط رئیس جمهور خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد ظریف در بدو ورود به داکا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا مبنی بر این که آیا پس از مذاکرات دیروز شما در مسکو و همچنین مذاکرات آقای عراقچی در پاریس ایران همچنان بر موضع خود برای اجرای گام سوم کاهش تعهدات مصمم است و آیا در این مذاکرات اتفاق جدیدی رخ نداده است، گفت: فردا صبح با مقامات بنگلادش. نخست وزیر و سایر دوستان دیدار خواهم کرد و در مورد روابط دو جانبه مشکلات جهان اسلام منطقه و تحولات امروز برای مسلمانان ازجمله روهینگیا و آسام و سایر مسلمانان منطقه گفتگو خواهم کرد.

ظریف همچنین بحث وگفتگو درباره تحولات بین المللی را از دیگر موضوعات دیدار صبح چهارشنبه خود در بنگلادش اعلام کرد و افزود: روز پنجشنبه در اجلاس کشورهای ساحلی اقیانوس هند شرکت میکنم که در آن درباره اقتصاد آبی بحث و تبادل نظر میشود و پس از آن عازم اندونزی میشوم.

وزیر امورخارجه درباره اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران گفت: حتما اگر اروپایی ها اقدام لازم را برای اجرای تعهدات شان تا قبل پنجشنبه انجام ندهند گام سوم را آغاز خواهیم کرد.

ظریف در پایان با بیان اینکه رییس جمهور بزودی جزئیات گام سوم را اعلام خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اجرای این گام به معنای پایان مذاکرات نیست ما مذاکرات را ادامه میدهیم تا طرف مقابل به اقداماتش برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین