کد خبر: ۶۰۸۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید: ترامپ در حال از دست دادن توانایی‌های ذهنی خود است

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید می‌گوید: دونالد ترامپ در شرایطی بسیار دشوار قرار دارد و به نظر من رفتار رییس جمهور آمریکا در هفته‌های پیش رو غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی اسکاراموچی، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید به ویدئویی از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اشاره کرد که در آن ادعا می‌کند هرگز درباره طوفانی با درجه شدت پنج که می‌تواند به خشکی برخورد کند، چیزی نشنیده است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، او اظهارات ترامپ را مدرکی بر "کاهش توانایی‌های ذهنی" او دانست و اظهار کرد، جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا "وظیفه دارند" تا از مناسب بودن شرایط رییس جمهور برای ریاست دولت اطمینان حاصل کنند.

اسکاراموچی افزود: به کلیت سخنان او و روش صحبت کردنش توجه کنید. ببینید، من یک روانپزشک نیستم و نمی‌خواهم از لحاظ پزشکی او را ارزیابی کنم اما صرفا به عنوان یک رای‌دهنده پیش خود می‌گویم این فرد مشخصا در حال از دست دادن توانایی‌های ذهنی خود است. چیزی که برای من واقعا ناراحت‌کننده است، این است که افرادی اطراف این فرد هستند که احتمالا به او وفادارند و او را دوست دارند اما به مشکلات او رسیدگی نمی کنند. او در شرایط بسیار وخیمی است و گروهی از افراد اطراف او هستند که تصمیم گرفته‌اند به جای درست کردن شرایط، بر آن سرپوش بگذارند.

به گفته این مقام سابق کاخ سفید، جمهوری‌خواهان در برابر مردم وظیفه دارند که شرایط ترامپ را ارزیابی کرده و حقیقت را به آنان بگویند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین