کد خبر: ۶۰۸۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

ترامپ: دیدار با روحانی ممکن است!

رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار با حسن روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک را محتمل دانست.
ترامپ: دیدار با روحانی ممکن است!
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار کاخ سفید که در خصوص دیدار روسای جمهوری ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل سوال می‌کرد، گفت: هر چیزی ممکن است!

این در حالی است که حسن روحانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای معرفی دو وزیر کابینه اظهار کرده بود: ما هیچ تصمیمی برای مذاکره دوجانبه با آمریکا نداشته و نداریم. با وجود پیشنهادات در این سال‌ها پاسخ ما منفی بوده است.

وی تصریح کرده بود: بحث دوجانبه با آمریکا به طور اصولی مطرح نیست اما ما گفتیم همان‌طور که آمریکا در ۱+۵ با ما بر سر مسائل هسته‌ای حرف می‌زد اگر همه تحریم‌ها را بردارد، حالا یا برگردد به برجام یا نه، باز هم امکان دارد در جلسات ۱+۵ حضور داشته باشد. این مشروط است که همه تحریم‌ها را بردارد. وقتی می‌گوییم مذاکره یعنی همه تحریم‌ها برداشته شود. حرف ما واضح و روشن است. خارجی‌ها گاهی برداشت‌های اشتباه می‌کنند. مترجمین گاهی حرف را بالا و پایین می‌کنند. اصول سیاست‌های ما را رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند و همه ما مسیر واحدی را طی می‌کنیم؛ بنابراین آنچه که دشمنان فکر می‌کنند در کشور بین این دسته و آن دسته تفرقه وجود دارد، این طور نیست و در منافع ملی هیچ اختلافی وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین