کد خبر: ۶۰۸۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

تجمع سهامداران یک پالایشگاه ورشکسته مقابل استانداری اصفهان

شماری از سرمایه‌گذاران یک شرکت نفتی در اصفهان روز پنجشنبه با حضور مقابل استانداری اصفهان خواهان دریافت مطالبات خود از این شرکت شدند.
تجمع سهامداران یک پالایشگاه ورشکسته مقابل استانداری اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از سرمایه‌گذاران شرکت یادشده که نامش را "صدرا نفت پارسیان" عنوان می کرد، اظهار داشت: سه هزار نفر با سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما اکنون مالباخته شده‌اند.

زهرا جباری پور افزود: این پالایشگاه نفت از سال ۱۳۹۰ برای سرمایه گذاری اقدام به پذیره نویسی کرد و ما نیز به دلیل اینکه گفته می شد شرکت یادشده، تولیدی است و از عواید تولید سود پرداخت می کند اقدام به سرمایه‌گذاری در این شرکت کردیم.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای سرمایه‌گذاری در این شرکت بصورت مضاربه ای منعقد شده است، گفت: مدیرعامل پالایشگاه از سال ۹۶ بنا به دستور مقام قضایی بازداشت شده است و سرمایه گذاران در دو سال و نیم گذشته سودی دریافت نکرده اند.

سجاد امیری یکی دیگر از سرمایه گذاران اظهار داشت: در سال ۹۳ با ۱۰۰ میلیون تومان در این شرکت سرمایه گذاری کردم اما مدیرعامل شرکت در سال ۱۳۹۶ اعلام کرد که برای پرداخت سود سرمایه‌گذاران دچار مشکل مالی است و نمی تواند سودی پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران خواهان پرداخت اصل پول و مطالبات خود هستند، گفت: تلاش‌های زیادی برای بازگشت سرمایه و پرداخت مطالبات سرمایه‌گذاران انجام شده است اما تاکنون این تلاش‌ها بی نتیجه مانده است.

امیری ادامه داد: هدف ما از حضور مقابل استانداری اصفهان تسریع در رسیدگی به پرونده شرکت و برطرف شدن مشکل سرمایه‌گذاران این شرکت است.

در جریان برپایی این اجتماع مقرر شد چهار نفر از سرمایه‌گذاران با حضور در معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان خواسته های خود را با مسئولان این معاونت در میان بگذارند.

افراد یاد شده پس از سه ساعت متفرق شدند.

امکان دسترسی خبرنگاران به مدیران و صاحبان شرکتی که افراد یادشده معترض آن بودند در زمان تهیه و مخابره خبر فراهم نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Oman
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
نگران نباشید، متاسفانه دولت اسکناس چاپ می کند و اصل و سود همه بدهیهای این بزرگواران زندانی را از جیب مردم می دهد، درست مانند بدهیهای موسسات مالی ورشکسته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
1
بیاین گزارش بگیرید مردم سرمایه گذاران صدرا نفت پارسیان اصفهان چه مصیبتی گرفتار شدن خواهشمندم رسیدگی کنید مردیم از بس التماس کردیم ازسال ۹۶تا الان دربدرشدن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین