کد خبر: ۶۰۹۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

امدادرسانی امدادگران هلال احمر به مرد 44 ساله در ارتفاعات نول کوه دنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی امدادگران هلال احمر به مرد 44 ساله در ارتفاعات نول در کوه دنا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید امان الله جهانبین افزود: 18 و 30ساعت روز جمعه، 15 شهریورماه بنا به تماس تلفنی فرمانداری دنا مبنی بر گیر افتادن فردی به نام آقای اسلامی ۴۴ ساله از روستای مهریان در ارتفاعات تنگه نول یک تیم چهار نفره از پایگاه کوهستان دنا به منطقه اعزام شد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی منطقه دو تیم چهار نفره واکنش سریع و یک تیم تخصصی دیگر از شهرستان دنا به محل اعزام و پس از پیمایش مسافت طولانی و صعود با طناب از صخره های نول جنوبی به مصدوم رسیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با اقدامات اولیه پانسمان و تثبیت مصدوم که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار شکستگی فک، جمجمه و ترومای دست و پای راست شده بود با تلاش تیمی و تکنیک‌های آموزش دیده قبلی موفق به بالا کشی و در نهایت فرود و انتقال تا پاسگاه محیط بانی شدند و تحویل تیم اورژانس داده شد.

جهانبین با بیان اینکه این عملیات امدادی ساعت 7 و 30 صبح امروز شنبه، 16 شهریورماه به پایان رسید، بیان کرد: تلاش امدادگران به مدت ۱۳ ساعت بدون وقفه(به دلیل شرایط مصدوم) در تاریکی شب انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
دست تلاشگران درد نکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین