کد خبر: ۶۰۹۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

جوانسازی پوست بدون دردسر

رشته‌های پروتئینی کلاژن از مهم‌ترین اجزای ساختاری پوست هستند که نقش بسیار موثری در سفتی و جوانی پوست دارند. هایفوتراپی با تحریک ساخت و بازآرایی این رشته‌ها در لایه‌های مختلف پوست باعث می‌شود که پوست سفت شده و چین و چروک‌های آن ناپدید شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

داشتن ظاهری جوان و شاداب برای همه‌ی ما اهمیت دارد. فرقی نمی‌کند در چه سنی باشیم؛ وقتی آثار پیری بر پوست ما ظاهر می‌شود، ناراحتی و اندوه به سراغمان می‌آید. در گذشته برای بهبود ظاهر پوست، راهی به جز جراحی زیبایی نبود. این روش‌های جوانسازی پرهزینه و پردردسر بودند.

با پیشرفت‌های پزشکی در عرصه‌ی روش‌های درمانی غیرتهاجمی، امروزه راه‌های بسیاری برای جوانسازی پوست بدون دردسر و با هزینه‌های مناسب وجود دارد. روش‌هایی مانند تزریق بوتاکس، تزریق چربی، هایفوتراپی، اندولیفت و بسیاری دیگر در این گروه جای می‌گیرند.

جوانسازی پوست بدون دردسر

در این مقاله به سراغ ۲ مورد از روش‌های جوانسازی پوست رفتیم که بدون دردسر بوده و هزینه‌های مناسبی هم دارند. در انتهای مقاله هم در مورد لیزر موهای زائد صحبت کرده‌ایم که از جمله روش‌هایی است که بیشترین متقاضی را در کلینیک‌های پوست و مو دارد.

هایفوتراپی: بی‌دردسر و سریع

هایفوتراپی از موثرترین روش‌های جوانسازی پوست بدون دردسر و با حداقل عوارض جانبی است. در این روش بخش دستی یا پراب دستگاه بر روی پوست بدن قرار گرفته و امواج فراصوت با انرژی و طول موج مشخصی را به زیر پوست می‌فرستد. امواج فراصوت بسته به تنظیمات دستگاه، می‌توانند بر لایه‌های سطحی، لایه‌ی میانی یا لایه‌ی عمقی پوست اثر بگذارند و کلاژن سازی این لایه‌ها را تحریک کنند.

رشته‌های پروتئینی کلاژن از مهم‌ترین اجزای ساختاری پوست هستند که نقش بسیار موثری در سفتی و جوانی پوست دارند. هایفوتراپی با تحریک ساخت و بازآرایی این رشته‌ها در لایه‌های مختلف پوست باعث می‌شود که پوست سفت شده و چین و چروک‌های آن ناپدید شوند. هایفوتراپی در مقایسه با روش RF یا لیزر جوانسازی، قدرت نفوذ بسیار بیشتری دارد؛ به همین دلیل می‌تواند چین‌های عمقی را از بین ببرد و به شکل موثری باعث لیفت پوست شود.

لیفت صورت و گردن یا سایر کاربردهای متنوع هایفوتراپی برای جوانسازی، ماندگاری و پایداری مناسبی دارند. نتایج ۱ یا ۲ جلسه هایفوتراپی حداقل به مدت ۱ سال و حداکثر تا ۳ سال پایدار است. نکته‌ی خوشایندتر این است که بلافاصله بعد از جلسه درمانی می‌توانید حدود ۲۰ درصد از نتایج هایفوتراپی بر پوست را مشاهده کنید. حداکثر اثرات هم در طی ۳ تا ۶ ماه بعد به تدریج نمایان شده و پوست شما روز به روز زیباتر و جوان‌تر می‌شود.

هزینه هایفوتراپی در کلینیک خانه سفید

هایفوتراپی روشی بسیار ایمن، کم‌خطر و کم‌عارضه است. در کلینیک خانه سفید از بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی و همچنین مجرب‌ترین کادر درمانی بهره می‌بریم تا بتوانیم بهترین نتایج را به مراجعین خود ارائه دهیم. تمام این مزایا و معایب بسیار محدود هایفوتراپی در کنار هزینه‌های بسیار مناسب، این روش را به یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست بدون دردسر تبدیل کرده است. هزینه‌ی لیفت کامل صورت با هایفوتراپی در کلینیک خانه سفید بین فقط 900.000 تومان است.

اندولیفت: لیزری موثر و بی‌دردسر

سال‌هاست که لیزرهای گوناگون برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. کاربرد لیزر در جوانسازی با روش اندولیفت به حداکثر تاثیر و حداقل عوارض جانبی رسیده است. در سایر روش‌های جوانسازی با لیزر، پرتوهای نوری به سطح پوست تابیده می‌شود تا به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و کلاژن سازی را تحریک کنند. این شیوه دو اشکال اساسی دارد: اولاً پرتوهای لیزر نفوذ بالایی در پوست ندارند و نمی‌توانند مانند هایفوتراپی به لایه‌های عمقی برسند، دوماً تابش لیزر به سطح پوست، احتمال بروز عوارضی مانند لک شدن و سوختگی پوست را بالا می‌برد.

در اندولیفت این مشکلات برطرف شده‌اند؛ چرا که پرتوهای لیزر به سطح پوست تابیده نمی‌شوند. در این روش جوانسازی پوست بدون دردسر ، یک فیبر نوری به صخامت تقریباً یک تار مو وارد لایه‌های زیرین پوست شده و اثرات جوان‌ کننده‌ی خود را بر لایه‌های زیرین اعمال می‌کند. ورود این فیبر به پوست نیازی به برش ندارد و باعث ایجاد جای زخم یا اسکار نمی‌شود.
لیزر منتشر شده از فیبر نوری باعث گرم شدن بافت و تحریک کلاژن سازی می‌شود. چون در اندولیفت می‌توانیم کلاژن سازی در لایه‌های عمقی پوست را تحریک کنیم، اثراتی مشابه هایفوتراپی و جراحی‌های لیفت دارد. یعنی پوست صورت بالا آمده و کاملاً سفت و جوان می‌شود. به علاوه چین و چروک‌ها ناپدید شده و قوام پوست بهبود می‌یابد.

اندولیفت در کلینیک خانه سفید

اندولیفت جدیدترین روش‌ جوانسازی پوست بدون دردسر و بدون عوارض حاد است. در کلینیک خانه سفید با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین کادر درمانی، توانسته‌ایم بهترین نتایج را از این روش غیرتهاجمی دریافت کنیم. اثرات اندولیفت به سرعت خود را نشان می‌دهد و تا چند ماه بعد، روز به روز پوستی زیبا‌تر و جوان‌تر خواهید داشت.

حذف قطعی موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد را نمی‌توان روشی برای جوانسازی پوست در نظر گرفت؛ اما به دلیل تقاضای بالای این روش بدون دردسر و تاثیر زیادی که حذف موهای زائد بر اعتماد به نفس و زیبایی ما دارد، تصمیم گرفتیم که اشاره به آن داشته باشیم.

در مورد لیزر لازم است چند نکته‌ی کلیدی را بدانید:

• لیزر تنها راه ایمن برای حذف دائمی موهای زائد است. این روش اگر با دستگاه‌های استاندارد و به‌روز و همچنین به دست اپراتورهای حرفه‌ای صورت بگیرد، تقریباً بدون عارضه و خطر است.

• دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شوند که از طول‌ موج‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. توجه کنید که تکنولوژی‌های مختلف لیزر نسبت به هم برتری خاصی ندارند. اما نمی‌توان از یک دستگاه برای تمام مراجعین استفاده کرد. هر کدام از دستگاه‌های لیزر برای افراد خاصی مناسب‌تر هستند. مثلاً دستگاه الکساندریت برای افرادی که پوست تیره دارند، موثر نیست.

• لیزر می‌تواند تا ۹۰ درصد از موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد. میزان تاثیر و ماندگاری اثرات لیزر به کیفیت دستگاه، تجربه‌ی اپراتور و همچنین شرایط بدن شما بستگی دارد. در بیشتر مراجعین در طی ۴ تا ۸ جلسه، شاهد کاهش حداقل ۸۰ درصدی موهای زائد هستیم.

لیزر موهای زائد در کلینیک خانه سفید

کلینیک خانه سفید با بهره‌گیری از سه دستگاه لیزر با آخرین تکنولوژی و ساخت سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، یکی از مجهزترین مراکز لیزر درمانی کشور محسوب می‌شود. لیزر الکساندریت کندلا جنتل پرو، لیزر دیود وکتوز و لیزر دکا دستگاه‌های کلینیک خانه سفید هستند. در این کلینیک جلسات لیزر درمانی با نظارت پزشکان متخصص و توسط مجرب‌ترین اپراتورها انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین